Minkänäköinen on ns.laiha-läski?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
minusta missit on kyllä pelkästään laihoja, ei niissä mitään läskiä ole

aika monen missin olen nähnyt ja kyllä vain aikas kamalat läskit on....appelssiini ihoa ja löllyvää, hyh...en tykkää....

Mä oon aina luullut että appelsiini-iho on selluliittia ja sitä löytyy vähintään jokatoiselta naiselta, oli sitten laiha tai lihaksikas tai ihan vaan läski. Tai no nuorilta naisilta ja tytöiltä nyt ei välttämättä mutta onnekas se nainen jolta sitä ei nelikymppisenä löydy.

No sellanen ku mä B)
Hoikka muuten, mutta tuo hemmetin reppu tuossa navan kohdalla |O

Kädet ja jalat on kuin tikut eikä yläkroppakaan nyt mikään massivinen ole, mutta massu... joka ei nyt tietenkään kuvasta näy.

Mutta en siis tosiaan lantiohousujen kanssa pidä lyhkäsiä paitoja, kun se rengas näkyis :$ . Onneksi kaikki farkut eivät ole ihan persvaon paljastavia, että löytyy niitä vähän 'korkeammalla' vyötäröllä varustettujakin vielä kaupoista.

Painoindeksi aina ollut ok, mutta viimeisen synnytyksen jäljiltä reidet pari numeroa liian isot vatsasta puhumattakaan. Aloitin kuntokuurin ja alkuun kuului rasvamittaus. Trainerin tuijotti ihmeissään, kun mittari näytti 10kg ylimääräistä rasvaa. Mittaili mua päästä varpaisiin, että missä se on :D Tietyillä vaatteilla saan nuo kohdat piiloon ja kun yläkroppa on aika sutjakka, ei tuo 10kg pistä ihan silmään. Olen aika pienikokoinen, joten oikeasti se on mulle aika paljon. Ilman vaatteita näytän tosi päärynältä.

Yhteistyössä