Minkämoisen tukan sitä leikkais??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OnniKeiju

Aktiivinen jäsen
21.08.2005
9 831
-1
36
Leikkaisko lyhyemmäks...ja antas olla oman takatukan..
Vai antasko olla ja laittas lisähiuksista takatukkaa?

Nyt mulla on tollanen, värinä vaan tummanruskee ja se on nyt ylikasvanu tosta mallista...melkeen puolet pidempi...takatukka on aika pitkä... :whistle:

Sulle taitaa käydä tommonen tietyistä kohdista (korvan edestä) hapsuttamalla leikattu. Oletko ikinä kokeillut kasvoja kehystävää jakausta? Taakse pehmentävä, kohottava leikkaus ja lämmin sävy.

En ole mikään tyyliassari -kaipaisin itsekin potkua näissä asioissa--mutta sulla on tossa nätit pulisongit.

Alkuperäinen kirjoittaja pirpiz:
Mulla sama mietinnässä. Ja sama malli uloskasvaneena vieläpä:D Mut punainen. Jos olis varaa niin laitattasin pitkää niskaan..*haaveilee*

ku mulla olis tuolla tukkaa mitä voisin laittaa takatukaks...hetki siinä menee, mut pitäsöhän kokeilla..

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja pirpiz:
Mulla sama mietinnässä. Ja sama malli uloskasvaneena vieläpä:D Mut punainen. Jos olis varaa niin laitattasin pitkää niskaan..*haaveilee*

ku mulla olis tuolla tukkaa mitä voisin laittaa takatukaks...hetki siinä menee, mut pitäsöhän kokeilla..

Mulle kans |O

Olisi tosi hieno, kun laittaisit muutaman pitkän niskaan ja muutamat etuhiuksiin ja leikattaisiin edestä veitsellä niin että pitenee viistoon, niin silleen että voi vetää sivuun... Jos nyt joku tajus...

Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:
Olisi tosi hieno, kun laittaisit muutaman pitkän niskaan ja muutamat etuhiuksiin ja leikattaisiin edestä veitsellä niin että pitenee viistoon, niin silleen että voi vetää sivuun... Jos nyt joku tajus...

no se on just niin leikattu nyt et edestä menee viistoon ja sit takaa on pitkä ja takaraivosta nousee pystyyn... pitäskö vaan lyhentää tuolta ihan päältä...j laittaa sitä lisätukkaa..oikeen kunnon kasaritukka...

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:

no se on just niin leikattu nyt et edestä menee viistoon ja sit takaa on pitkä ja takaraivosta nousee pystyyn... pitäskö vaan lyhentää tuolta ihan päältä...j laittaa sitä lisätukkaa..oikeen kunnon kasaritukka...

yep just sellanen rokkitukka

Yhteistyössä