Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pirpiz:Mulla sama mietinnässä. Ja sama malli uloskasvaneena vieläpäMut punainen. Jos olis varaa niin laitattasin pitkää niskaan..*haaveilee*
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja pirpiz:Mulla sama mietinnässä. Ja sama malli uloskasvaneena vieläpäMut punainen. Jos olis varaa niin laitattasin pitkää niskaan..*haaveilee*
ku mulla olis tuolla tukkaa mitä voisin laittaa takatukaks...hetki siinä menee, mut pitäsöhän kokeilla..
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Onpas rietas kuva. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:Olisi tosi hieno, kun laittaisit muutaman pitkän niskaan ja muutamat etuhiuksiin ja leikattaisiin edestä veitsellä niin että pitenee viistoon, niin silleen että voi vetää sivuun... Jos nyt joku tajus...
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:Olisi tosi hieno, kun laittaisit muutaman pitkän niskaan ja muutamat etuhiuksiin ja leikattaisiin edestä veitsellä niin että pitenee viistoon, niin silleen että voi vetää sivuun... Jos nyt joku tajus...
no se on just niin leikattu nyt et edestä menee viistoon ja sit takaa on pitkä ja takaraivosta nousee pystyyn... pitäskö vaan lyhentää tuolta ihan päältä...j laittaa sitä lisätukkaa..oikeen kunnon kasaritukka...
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Onpas rietas kuva. B)
mitä? kerranki kunnon tykki jalkojen välissä :snotty: