Minkälaista esileikkiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja T-82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
suoraan sisään vaan on paras, jos pillu ei ole tarpeeksi märkä niin otan mulkun suuhuni ja imuttelen hiukan niin märkä kyrpä kyllä liukuu kivasti vaikka mulla on pillu kuiva kuin sahara.

Alkuperäinen kirjoittaja neiti h:
suoraan sisään vaan on paras, jos pillu ei ole tarpeeksi märkä niin otan mulkun suuhuni ja imuttelen hiukan niin märkä kyrpä kyllä liukuu kivasti vaikka mulla on pillu kuiva kuin sahara.

Kyllä sekin sopii. Mutta kyllä pillun nuoleminen on tosi ihanaa. Sen jälkeen kulli menee helposti sisään ja nussiminen voi alkaa.

Savolaisten esileikkiä on kun ukko sanoo eukolleen sängyssä "kiännyhän". Akka ymmärtää heti ja levittää reitensä. Ukko panee ja pierasee ja alkaa kuorsaamaan. Ja muija on "läpeensä "tyytyväinen. On niin omenainen olo -posket punasena ja siemenet sisällä.

Pohojalaanen esileikki on semmosta kun isäntä sannoo emänälle "ruppeehan aattelemahan ittiääs märääks, sillä aikaa, kun mä käyn kusella". Siinä sitten muija raplaa pimppaansa yrittää läträtä sitä märäks. Joskus onnistuu ja joskus ei. Muija on onnellinen, kun lämmin lökötin valuu pierun ja virtsan polttamaan hörhöttimeen, muija on onnellinen ja "läpeensä "tyytväinen.

Suomalaista romantiikka ja erotiikkaa parhaimmilaan àla Finlandaise.

Kun olen aivan kuumana ja mies alkaa nuolemaan minua, pyörittelee kieltään hitaasti klitoriksen ympäri puristellen samalla nännejä ja työntelee välillä sormea sisääni... sitten jatkaa tätä kunnes melkein laukean. Mutta lopettaa ennen kuin laukean ja tulee sisääni aloittaen rytmikkäät työnnöt... siinä minun kokemiani parhaita paloja.

kyllä parhain esileikki on sellanen missä ei kosketa ollenkaan alapäähän, vain siitä vierestä, niin kauan, että laukee itsestään.. hyväilyä joka puolelta, takareisiä unohtamatta.. suutelu on tietysti ehdoton. mikäli osaa suudella viekoittelevasti, härnäävästi, syvästi.... siitä se sitten alkaa ja sitä kestää..=)