Millainen on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyvä pillu?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyvä pillu?

Vieras
Naisilta kysellään usein onko koolla väliä. Minä kysyn nyt miehiltä millainen on hyvä pillu? Yks tuttu kertoi rakastavansa tyttöystäväänsä yli kaiken mutta että ""sillä ei oo yhtä hyvä pillu kuin exällä"". Mitä se tarkoitti? Miten miehet mittaa sitä asiaa? Kertokaa yliuteliaalle! ;)

Hyvä pillu on aina raikas, huollettu ja hyvässä kunnossa. se ei haise pahalle ja se on aina valmis seksiin. Hyvä pillu on myös innokas kaikken kivaa. Se on trimmattu, siistitty, ei liikaa karvoja. Sisemmät häpyhuulet tulee jonkun verran ulos. Hyvä pillu on liukas ja pysyy liukkaana koko ajan! hyvä pillu on ilo naida!

Alkuperäinen kirjoittaja hyvä pillu?;6363040:
Naisilta kysellään usein onko koolla väliä. Minä kysyn nyt miehiltä millainen on hyvä pillu? Yks tuttu kertoi rakastavansa tyttöystäväänsä yli kaiken mutta että ""sillä ei oo yhtä hyvä pillu kuin exällä"". Mitä se tarkoitti? Miten miehet mittaa sitä asiaa? Kertokaa yliuteliaalle! ;)

kyllä 99 prossaa pilluista on hyviä, mutta sekin riippuu minkälaisessa peffassa se pillu on ja miten sitä käyttää. isollakaan mulkulla ei tee mitään jos se ei ole kunnon perseessä.yksi ainoa pillu on jäänyt mieleen siitä kun se oli niin huono kuiva ja viileä ja kaikkia mitä en osaa edes kuvailla.pillu on hyvä silloin jos nainen osaa käyttää sitä pillua pyörittää peffaa ja liikua kunnolla

Alkuperäinen kirjoittaja hyvä pillu?;6363040:

Pillun laadun ja himoittavuuden ratkaisee, minkälainen nainen sitä pillua kantaa.

Yhteistyössä