M
mä
Vieras
Niin siis ajattelin sellasia tuntemuksia et'onko tää päivä teistä niin ERIKOINEN tai IHANA yms.?Mulla on jotenki apee olo..Noh,lapset herätti iskän ja oli itse tehtyjä kortteja sekä kaks ostettua lahjaakin.Ja tyttö teki illalla kakun yms.Mä sit keittelin kahvit jne.No,mies tuli sitte aamupalalle lasten ja mun kanssa;söi leivän,joi kahvia ja tietty palan kakkuakin maistoi.Me siinä sit lasten kanssa istuskeltiin ku iskä lopetteli,puki,lähti tupakalle ja sitä rataa.Mulle vaan tuli sellanen olo että olis enempi voinu EDES näin Isänpäivänä istua ja seurustella ees lastensa kanssa.Nyt lukee tuola jotain vanhaa kirjaansa ja hyvä ku huomaa mitä ympärillään tapahtuu!Jotenki mua vaan ärsyttää nyt!Ja ramppaa välillä pihalla tupakalla.Lapset touhuu kuka mitäkin(isommat tekee vaareille tyynyä=))ja pienet omiaan...Osallistuvat nekin sit omalla vuorollaan lahjaan.
Mut jotenki toi oman miehen,lasten isän kiinnostus näytti taas niin ittensä sen käytöksessä että mua V*****AA!!Sori vaan!
Mut jotenki toi oman miehen,lasten isän kiinnostus näytti taas niin ittensä sen käytöksessä että mua V*****AA!!Sori vaan!