Minkälaisia tuntemuksia teillä äidit,nyt isänpäivänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Niin siis ajattelin sellasia tuntemuksia et'onko tää päivä teistä niin ERIKOINEN tai IHANA yms.?Mulla on jotenki apee olo..Noh,lapset herätti iskän ja oli itse tehtyjä kortteja sekä kaks ostettua lahjaakin.Ja tyttö teki illalla kakun yms.Mä sit keittelin kahvit jne.No,mies tuli sitte aamupalalle lasten ja mun kanssa;söi leivän,joi kahvia ja tietty palan kakkuakin maistoi.Me siinä sit lasten kanssa istuskeltiin ku iskä lopetteli,puki,lähti tupakalle ja sitä rataa.Mulle vaan tuli sellanen olo että olis enempi voinu EDES näin Isänpäivänä istua ja seurustella ees lastensa kanssa.Nyt lukee tuola jotain vanhaa kirjaansa ja hyvä ku huomaa mitä ympärillään tapahtuu!Jotenki mua vaan ärsyttää nyt!Ja ramppaa välillä pihalla tupakalla.Lapset touhuu kuka mitäkin(isommat tekee vaareille tyynyä=))ja pienet omiaan...Osallistuvat nekin sit omalla vuorollaan lahjaan.
Mut jotenki toi oman miehen,lasten isän kiinnostus näytti taas niin ittensä sen käytöksessä että mua V*****AA!!Sori vaan!

no meillä isä nukkuu tällä hetkellä, kun oli yön töissä ja menee ensi yöksikin. Mut hyvät on tunnelmat :) Töistä kun tuli aamusella niin lasten kanssa laulettiin ja annettiin kortit ja lahjat sekä juotiin kakkukahvit. Iskä oli iloinen ja otettu saamastaan huomiosta ja osasi myös osoittaa lapsille olevansa onnellinen heistä ja lahjoista. <3

No kyllä mulla ihan hyvät fiilikset on vaikka aamuhässäkän jälkeen päivä onkin jatkunut normaalia rataa :) Mies oli silminnähden iloinen lasten aamuisesta "yllätyksestä" ja itse totesin miehelle aamulla, että olen onnellinen, että hän on meidän perheen iskä :heart:

Olen hyvin kiitollinen ja onnellinen että meillä on noin ihana ja paras isi. Isi oli hyvin onnellinen aamulla kun sai pojan itsetekemän kortin ja aamupalaa. Nyt ne meidän perheen miehet on tuolla vintillä hakemassa tulevalle vauvalle tavaroita alas :heart:
Tosi hyvä tunnelma meillä ainakin :D

Ihan mukavat fiilikset :) Mies oli otettu esikoisen kerhossa askartelemasta ihanasta kortista, jonka taakse oli kirjoitettu tytön kertomia asioita isästä. Luki mm. "isi on tosi taitava tietokoneiden käyttäjä" ja "isi on mulle hirveän rakas" :heart:
Iltapäivällä syödään miehen lempiruokaa ja kakkua tietty myös

Hyvät tunnelmat. Aamulla kahvit sänkyyn ja yhdessä tehtyyn lahjaan oli tyytyväinen. Käytiin uimassa ja lähetään ukkilaan ajelemaan. Vaikka huomioin miestä muutenkin niin kiva kerran vuodessa tälleen erityisesti kiittää siitä että hän on lapseni isä.

Ollaan miehen vanhempien luona, joten isänpävänä oli hienot aamupalat ja lapset olivat tehneet tarhassa ja eskarissa lahjat! Pienempi sellaisia keksejä ja isompi "muistitaulun" mikä oli iskän näköinen. Minä ostin omalle isälleni sisarusten kanssa paidan. Mies ei saanut mitään "yhteistä" koska emme tarvitse mitään eikä hänkään ja yritetään turhaa krääsää välttää.

Pettynyt fiilis :( Mies ei ollut tyytyväinen lahjoihinsa. Eikä ollut eka kerta. Kaksi vuotta sitten jouduin palauttamaan antamani lahjan kauppaan, kun ei kelvannut.

Mä tässä mietinkin, että miten tärkeä tuo isä lapselleen on. Ja tiedän, että ihan äärettömän tärkeä ja korvaamaton. Harmittaa älyttömästi, että olen itse pettynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:
Pettynyt fiilis :( Mies ei ollut tyytyväinen lahjoihinsa. Eikä ollut eka kerta. Kaksi vuotta sitten jouduin palauttamaan antamani lahjan kauppaan, kun ei kelvannut.

Mä tässä mietinkin, että miten tärkeä tuo isä lapselleen on. Ja tiedän, että ihan äärettömän tärkeä ja korvaamaton. Harmittaa älyttömästi, että olen itse pettynyt.

no àlà mieti liikaa, ehkàpà kyse ei olekaan lahjasta vaan on vaikka vaan vàsynyt. loppujenlopuksi tàà pàivà on aika normaalipàivà, ja ehkà me naiset odotamme joskus ihan liikaa, hòssòtàmme etc. voisiko olla peràà?
ps. meillà ei ole tànààn isànpàivà, eri aikaan italiassa

Mikäs tässä =)
Eilen vietimme isänpäivää, annoimme lahjat ja "poksautettiin" lasten kuohujuoma iskälle. Mies lähti tänä aamuna neljän maissa töihin joten me vietetään nyt ihan vaan sunnuntaita.
Me ei miehen kans ihan hirveitä faneja olla näille pakollisille muistopäiville, lasten takia juhlitaan ja annetaan heidän intoilla mutta itse arvostamme enempi sitä että isää ja äitiä ja lapsia juhlitaan ja arvostetaan joka päivä eikä vain yhtenä kalenteriin merkittynä päivänä.

Täällä on kiva fiilikset. Iskä sai pari lahjaa, laulut ja kahvit sänkyyn. Aamupalaa syötiin yhdessä ja juotiin vähän kuohuviiniä. Isoin lapsista oli tehnyt aarrekartan ja lapset piilottelivat aarteita eli iskän mielikarkkia pitkin taloa. Kolme vuotiasta yritettiin pitää hiljaisena sen aikaa, kun isä etsi aarteita. Eihän tuo ihan onnistunut, mutta hauskaa koheltamista hetken :D

Ihan jees. Mä kokkailen oikein pidemmän kaavan mukaan tänään ja toivon että chilistä tulee hyvää vaikka en löytänyt siihen "jeeraa" mistään. Herkuttelupäivä, juustokakku ulkona jäähtymässä. :p
Vähän kaivelee se etten pääse omaa isää moikkaamaan kuin puhelimitse, mutta toivottavasti se kuittaantuu kun nähdään ensiviikolla.

Yhteistyössä