Minkälaisia polkupyöriä teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
abcd667377a3e41f41487ac9a4c0c-orig.jpg

Mulla täntapainen jostan kultaiselta 80-luvulta. Hyvin sotkee :)

Mulla on Helkaman kaunotar 7 vaihteella ja jalka- ja käsijarulla. Oon ollu ihan tyytyväinen tuohon, tosin välillä vaihteita voisi olla enemmänkin, että pääsisi lujempaa, mutta jalkajarrun halusin kun kuljetan lasta takkarilla istuimessa ja käsijarruihin en luota, kun ne löystyy niin helposti.

En enää ikinä hommaa sellaista maastomallista, missä saa selkä köyryssä polkea..Tai sellaista missä on paljon vaihteita, kun näköjään ilman vaihteitakin pärjää vallanmainiosti :D
Fillari pitääkin valita käyttötarkoituksen mukaan ja cityfillarina Jopo taitaa olla ihan paras.
Itse ajelen sekalaisessa maastossa kuntoilutarkoituksessa ja siellä ei Jopolla oikein pärjää joten maasturi on ihan pakollinen. Pidemmällä asfalttilenkillä maasturi ei ole paras mahdollinen mutta tykkänkin enemmän revitellä pienillä kinttupoluilla.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26403608:
Fillari pitääkin valita käyttötarkoituksen mukaan ja cityfillarina Jopo taitaa olla ihan paras.
Itse ajelen sekalaisessa maastossa kuntoilutarkoituksessa ja siellä ei Jopolla oikein pärjää joten maasturi on ihan pakollinen. Pidemmällä asfalttilenkillä maasturi ei ole paras mahdollinen mutta tykkänkin enemmän revitellä pienillä kinttupoluilla.

sepä se =)
Mulla oli ennen maastofillari, joka oli kyllä ihan pöljä kaupunkiajossa.

Yhteistyössä