Minkähintaisia äitienpäivälahjoja miehesi ostaa omalle äidilleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vilma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vilma"

Vieras
Minä olen tässä vähän kauhistellut, kun vähissä rahoissa ollaan ja kirppareilta ostetaan omille lapsille polkupyöriä, niin mies osti veljensä kanssa äidilleen äitienpäivälahjaksi uuden polkupyörän (hinta 390e).

Omassa perheessäni on enemmänkin ollut tapana ostaa äitienpäiväruusu tms pientä.

Kiva tietysti, että haluavat omaa äitiänsä muistaa hyvällä lahjalla, mutta olisi tuolla 200 eurolla ollut käyttöä meidänkin taloudessa.

Mies ei oo ostanu viimeiseen 15 vuoteen mitään vaan jättäny mun niskoille lahjan ostamisen. Äsken ostin rottinkisen parvekelaatikon missä roikku rottinki sydän ja luki wellcome. Laatikkoon ostin 4 miniruusua, 2 valkoista ja 2 vaaleanpunaista.

Meillä mies ja veljensä ostaa joka vuosi aika ison lahjan: viime vuonna se oli uusi hella, nyt uusi polkupyörä. Äitinsä on saanut heiltä vuosien varrella myös uuden television, uuden astianpesukoneen jne jne.

Mutta varsinkin nyt tänä vuonna se vähän kirpaisi tavallista enemmän, kun oman perheen taloudellinen asema on huonontunut miehen lomautuksen takia.

no meillä ei osta mitään lahjaa...kortin minä laitoin lähettämään aiemmin,...mutta tänä vuonna ajattelin että jos ei itse toimi niin olkoon lähettämättä...eli nyt ei saa edes korttia. Toisaalta, eipä tuo miehen äitikään niin innokas yhteydenpitäjä/tapaaja ole.. lähinnä on soittanut syntymäpäivinä jne.

Välillä ostetaan jomman kumman äidille jotain isompaa (tai isälle) ja välillä muistetaan vaan kukalla tai jollain lasten kanssa tehdyllä tms. pienellä. Joskus on mennyt 100-200e ja joskus 10e.

Eipä mies ole äitinsä eläessä sitten kouluvuosien tainnut muoriaan juuri muistaa, minä miellä hoidan tällaiset lahjonta-asiat. Tänäkin vuonna kukkia haudalle...:'(

Ei minkään hintaisia. Se ihminen ei ole edes ansainnut äidiksi kutsumista saati että vielä lahjoja. Huh!

Oma äitini saa tekemäni lahjan sekä lasten askarteluja ja kortteja, mieheni tekee myös lahjan äidilleni koska arvostaa häntä minun äitinä, anoppinaan ja lastemme mummona. Kun oma äiti on mitä on niin haluaa kuitenkin itselleen läheisiä äitejä muistaa. Eli siis minua ja minun äitiä vaikkemme hänen äitejään olekaan =D

Alkuperäinen kirjoittaja meillä;26245742:
Onneksi on välimatkaa mokomana noita-akkaan ettei mies osta sille mitään :) Ap:n mies on kyllä typerä. Miksei ostanut äidilleen kirpparilta halvalla pyörää?

Voi tuollaista en uskaltaisi edes ehdottaa miehelleni... Toki vain parasta hänen äidilleen.
Eikä siinä mitään, mukava nainen ja hyvä äiti!!! Minullakin on oikein hyvä suhde anoppiin.
Mutta harmittaa vaan, kun samaan aikaan etsitään netistä mahdollisimman halpaa pyörää omalle lapselle ja äidilleen ostaa kalliilla kaupasta...
Pikkuisen kun kritisoin, niin sanoi vaan, että omilla rahoillaan osti... No omillaan juu. Mutta samanaikaisesti minä maksan suurimman osan perheen juoksevista laskuista jne kun miehellä tulot pienentyneet monta kuukautta kestäneen lomautuksen takia

Yhteistyössä