Minkälaisia oireita teillä ollut stressistä, ahdistuneisuudesta ja väsymyksestä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v.i.e.r.a.s
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mäkin olen koko ajan kärttyinen ja muutenkin samoja oireita niinkuin sullakin tiiu..
Mulle tuli niin paha mieli ku nuorin tyttö sano mulle yks ilta että "älä äiti laivoo enää, jooko".. :(
Ja vanhin kyselee jatkuvasti miks oon vihanen ja huudan ym.. :(
En vaan saa "pidäteltyä" itteäni, se raivo vaan purskahtaa.. Hermostun ihan pienen pienistäkin asioista..

[QUOTE="sss";29633135]silloin kun mulla oli oikein paha ahdistus päällä niin mulla kans oli "luulotautia". aina kun tuli joku uusi oire niin pelkäsin juurikin syöpää,aivokasvainta,ms-tautia ym. ja aina googletin oireita mitä mulla oli niin sai nuita vastaukseksi. mulla stressi aiheutti vaikka minkälaisia oireita mm. kuoleman pelkoa,paniikkikohtauksia,päänsärkyä,pahaa oloa,huimausta,elohiiriä koko kropassa,sydämen tykyttelyä,unohtelua,väsymystä,pelkoa nukahtaa jne..[/QUOTE]

Kuulostaa aivan multa!! Toi nukahtamispelko on kans yks joka vaivaa, saatan olla ihan unen rajamailla ja sit tulee yhtäkkiä tosi pelottava olo ja säpsähdän, enkä uskallakkaa enää pistää silmiä kiinni.. Pelkään kuolevani yön aikana..

Yhteistyössä