Minkälaisia oireita burn-outin läpikäyneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyttt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyttt

Vieras
Voiko kyse olla siitä kun oireet ovat tälläisiä:
Nukuin esim. viime yönä 9 h ja silti niin väsynyt olo.
Ajatukset ei pysy kasassa. Pitää tsekata useampaan otteeseen mitä oon tekemässä. Tuntuu vaikealta lähteätöihin, siellä jaksan olla kuitenkin. En saa tehtyä kotona juuri mitään. Siivottua mitään muuta ku iiihan pakolliset jutut. Lasten kanssa ärsyynnyn kotona helposti ja "kaipaan" töihin.
Saatan herätä kesken unien enkä saa unta millään.
Olen todella lihava, mutta nyt on ruokahalu kadonnut ja lähinnä juon kahvia päivät pitkät.
Ystäviini en jaksa yksinkertaisesti pitää yhteyttä. En edes soitella.

Niin ja tällä alalla olen ollut vasta reilun vuoden.
Ja vastaan kysymyksiin jos tästä ei päässyt selville tai en edes tunnista kaikkia oireita.

Kuulostaa kyllä työuupumukselta tai masennukselta. Työuupumus ei ole sairaus, joten sairauslomaa saa masennuksen nimikkeellä. Kannattaa käydä juttelemassa jonkun kanssa työterveyshuollossa tai terveyskeskuksessa. Toivottavasti saat apua!

Itselläni todettu vaikea masennus sekä viikko sitten syömishäiriö ja loppuunpalaminen. Itselläni oireet niin vaikeat että ensi vkolla mietitään jo sairaalahoitoa. Oireena huomattava väsymys (makaan sängyssä päivät mitä nyt haen kahvia), nukkuisin vaan, mikään ei kiinnosta (toisin sanoen minusta tullut tunteeton, kuolemaa odottava) syömättömyys (syömishäiriö anoreksia). Hae itsellesi apua ettet mene huonompaan kuntoon

Yhteistyössä