M
mietin vain
Vieras
Voisko olla sellainen pieni "nipistys" toisella puolella vatsaa. Tulee ja menee saman tien?
...toiveikasko :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mietin mietin:No kun en tiedä.Siis vielä liian aikaista testata... Mietin vain, minkälaisia nuo sitten oisvat ja milloin alkavat (voiko edes olla vielä tässä vaiheessa, jos ois). Mulla on vaan tuo toispuoleinen nipistys ollu jo pari päivää ja saattaa kyllä olla jokin lihaskramppikin ...kai... mut mietin. ...ja toivoin.
Mutta siis kunhan mietin vasta ei auta kun odotella viikon verran eteenpäin...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mietin mietin:No kun en tiedä.Siis vielä liian aikaista testata... Mietin vain, minkälaisia nuo sitten oisvat ja milloin alkavat (voiko edes olla vielä tässä vaiheessa, jos ois). Mulla on vaan tuo toispuoleinen nipistys ollu jo pari päivää ja saattaa kyllä olla jokin lihaskramppikin ...kai... mut mietin. ...ja toivoin.
Mutta siis kunhan mietin vasta ei auta kun odotella viikon verran eteenpäin...
Hae testi, on ainakin yksi testi mikä lupaa plussaa jo 3pv ennen kuin menkkojen pitäs alkaa, siis jos raskaana. Joku oli plussannut jo viikkoa ennen.
Alkuperäinen kirjoittaja pirjo:5 raskautta ja en ole kyllä ikinä mitään sellaisia tuntenu. oiskohan vaan urbaanilegendaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:viljalta tilatut testit ainakin näyttää 3 päivää ennen menkkojen oletettua alkua.
ittellä oli pientä vihlontaa, kuin sukkapuikolla tökkisi, kiinnittymiskipuna. sitten kun menkkojen ois pitänyt alkaa, sattui kunnolla. sen jälkeen ei mitään mutta kyllä tässä salamatkustajan kanssa porskutetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:viljalta tilatut testit ainakin näyttää 3 päivää ennen menkkojen oletettua alkua.
ittellä oli pientä vihlontaa, kuin sukkapuikolla tökkisi, kiinnittymiskipuna. sitten kun menkkojen ois pitänyt alkaa, sattui kunnolla. sen jälkeen ei mitään mutta kyllä tässä salamatkustajan kanssa porskutetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:vilja on siis firma joka myy netissä edullisia testejä - ja ne toimitetaankin tosi nopsaan. sitten on halpa-testi.fi mistä oon tilannut kanssa testejä.
ja mä en yhtään osaa sanoa miten ne kivut tuli, kun en ovulaatiota tikuttanut. mutta yleensähän kiinnittymiskivut tulee pari päivää tai viikkokin hedelmöittymisestä.
ja mä olin IHAN varma että taas "turha" kierto, kun vauvaa toivottiin kauan. oli kaikenlaisia oireita, mutta en niitä oikein halunnut uskoa. ja plussa pärähti testiin rv 3+4.
plussaonnea!