Minkälaisia ne teidän paljon puhumat kiinnityskivut on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kun en tiedä. :( Siis vielä liian aikaista testata... Mietin vain, minkälaisia nuo sitten oisvat ja milloin alkavat (voiko edes olla vielä tässä vaiheessa, jos ois). Mulla on vaan tuo toispuoleinen nipistys ollu jo pari päivää ja saattaa kyllä olla jokin lihaskramppikin ...kai... mut mietin. ...ja toivoin. :D

Mutta siis kunhan mietin vasta ei auta kun odotella viikon verran eteenpäin...

Alkuperäinen kirjoittaja mietin mietin:
No kun en tiedä. :( Siis vielä liian aikaista testata... Mietin vain, minkälaisia nuo sitten oisvat ja milloin alkavat (voiko edes olla vielä tässä vaiheessa, jos ois). Mulla on vaan tuo toispuoleinen nipistys ollu jo pari päivää ja saattaa kyllä olla jokin lihaskramppikin ...kai... mut mietin. ...ja toivoin. :D

Hae testi, on ainakin yksi testi mikä lupaa plussaa jo 3pv ennen kuin menkkojen pitäs alkaa, siis jos raskaana. Joku oli plussannut jo viikkoa ennen.

viljalta tilatut testit ainakin näyttää 3 päivää ennen menkkojen oletettua alkua.

ittellä oli pientä vihlontaa, kuin sukkapuikolla tökkisi, kiinnittymiskipuna. sitten kun menkkojen ois pitänyt alkaa, sattui kunnolla. sen jälkeen ei mitään mutta kyllä tässä salamatkustajan kanssa porskutetaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mietin mietin:

Hae testi, on ainakin yksi testi mikä lupaa plussaa jo 3pv ennen kuin menkkojen pitäs alkaa, siis jos raskaana. Joku oli plussannut jo viikkoa ennen.

Niin... mä luulen, että mieluiten kituutan vielä viikon verran eteenpäin ja jos ei menkkoja kuulu, testaan.

Mutta en sinänsä ole tässä kuussa kauheen toiveikas, kun normaalisti tunnen ovulaation tosi hyvin ja tässä kuussa en huomannu mitään. Laskin, koska sen pitäis periaatteessa olla ollu, mutta ehkä sitä ei tässä kuussa ollutkaan..

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
viljalta tilatut testit ainakin näyttää 3 päivää ennen menkkojen oletettua alkua.

ittellä oli pientä vihlontaa, kuin sukkapuikolla tökkisi, kiinnittymiskipuna. sitten kun menkkojen ois pitänyt alkaa, sattui kunnolla. sen jälkeen ei mitään mutta kyllä tässä salamatkustajan kanssa porskutetaan.

Kuin kauan ennen sulla tuo oli? Siis voisko tämä edes vielä olla mitään sellaista. Koska toi mun ovulaatio (jos sitä oli) olis tässä kuussa ollu vähän hämärä enkä tiedä "tarkalleen", milloin se oli, aikaisin mahdollisuus menkkojen alkuun ois ensi tiistai, ihan viimeistään sitä seuraavaan lauantaihin mennessä pitäs alkaa.

Eli siis aika aikasta ois vielä ja varmaan tämä mun juttu on vaan jotain lihaskramppia. Mut just vähän kuin sukkapuikolla pistäs: hetkellinen "pistos" ja menee ohi heti ...mutta niitä on tullu nyt eilen ja tänään vähän väliä.

...joo... kun luen omaa tekstiäni, yhä enemmän alan uskoa, että tämä oon vaan jotain kramppailua. :ashamed:

Mikä on vilja?

vilja on siis firma joka myy netissä edullisia testejä - ja ne toimitetaankin tosi nopsaan. sitten on halpa-testi.fi mistä oon tilannut kanssa testejä.

ja mä en yhtään osaa sanoa miten ne kivut tuli, kun en ovulaatiota tikuttanut. mutta yleensähän kiinnittymiskivut tulee pari päivää tai viikkokin hedelmöittymisestä.

ja mä olin IHAN varma että taas "turha" kierto, kun vauvaa toivottiin kauan. oli kaikenlaisia oireita, mutta en niitä oikein halunnut uskoa. ja plussa pärähti testiin rv 3+4.

plussaonnea!

vilja on siis firma joka myy netissä edullisia testejä - ja ne toimitetaankin tosi nopsaan. sitten on halpa-testi.fi mistä oon tilannut kanssa testejä.

ja mä en yhtään osaa sanoa miten ne kivut tuli, kun en ovulaatiota tikuttanut. mutta yleensähän kiinnittymiskivut tulee pari päivää tai viikkokin hedelmöittymisestä.

ja mä olin IHAN varma että taas "turha" kierto, kun vauvaa toivottiin kauan. oli kaikenlaisia oireita, mutta en niitä oikein halunnut uskoa. ja plussa pärähti testiin rv 3+4.

plussaonnea!

Mulla on ollu mammaksin testejä tähän ast (kaksi kiertoa koittanut...), mut nyt aattelin, et käyn hakee ihan apteekista jonkun.

Mut joo.. saattaa olla, et ois tuo pari päivää hedelmöittymisestä tai sitten ei. Eihän näitä voi tietää eikä auta kuin oottaa. On niin pirun tylsää, kun se sanonta "aika näyttää" pitää paikkaansa. :kieh: :D (p.s. mä kerron sit jälkikäteen oliko vai ei :D)

Yhteistyössä