Minkälaiset synttärit 4v?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
Olen todella huono synttärien järjestäjä ja en oikeasti jaksa mitään supersynttäreitä tai kutsutaan kaikki mahdolliset lapset-synttäreitä. Onko muita? Nyt pitäisi miettiä pojan synttäreitä ja tuo Hoplop tuntuu hyvältä, mutta on kaukana ja tiedän, että jos pidetään ne siellä niin puoletkaan ei tule sinne. Onko muita jotka pitävät ns. Hiljaiset synttärit vai onko muita vaihtoehtoja, vinkkejä? Pojan kaverit niin eri ikäisiä, että mihinkään elokuviin tai muuhun sellaiseen tuskin voidaan mennä.

Me pidetään ihan tavalliset synttärit eli tarjotaan lapsille ja aikuisille mieluisia juttuja, ei pidetä erikseen mitään kaverisynttäreitä vielä. Pyydetään ne läheisimmät kaverit. Ja en ole järjestänyt mitään sen kummempaa ohjelmaa ja hyvin on lapset viihtyneet leikeissään.

Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Me pidetään ihan tavalliset synttärit eli tarjotaan lapsille ja aikuisille mieluisia juttuja, ei pidetä erikseen mitään kaverisynttäreitä vielä. Pyydetään ne läheisimmät kaverit. Ja en ole järjestänyt mitään sen kummempaa ohjelmaa ja hyvin on lapset viihtyneet leikeissään.

nuo kaikki ovat riehaantuvaa sorttia, varsinkin pojat (varsinkin meidän poika ) joten mitähän siitäkin tulee kun pääsevät täällä vauhtiin :| kun leikkisivätkin rauhassa.

Meillä parin viikon päästä myös 4v synttärit. Ihan vaan kummit perheineen, mummi ja ukki, pappa ja pari muuta ihmistä pyydetään. En mä vielä jaksa mitään kaveri synttäreitä järjestää, esikoisellakin oli vasta eskari-iässä. Mun äiti tekee kakun, ostan jotain keksejä, teen varmaan kuivakakun ja jonkun suolasen piirakan. Sittarissa oli sellasia synttäri-paketteja, siinä siis kertakäyttölautasia, mukeja yms, sellasen autot-leffa teemalla ajattelin ostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:

nuo kaikki ovat riehaantuvaa sorttia, varsinkin pojat (varsinkin meidän poika ) joten mitähän siitäkin tulee kun pääsevät täällä vauhtiin :|

No sotkua ainakin valitettavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä en ajatellut vielä mitään kaverisynttäreitä pitää melkein 4-v lapselle. Ihan mummit ja kummit saa riittää kuten tähänkin asti.

tätäkin vaihtoehtoa ajattelin.

meidän lapset oli viime kesänä kaverisynttäreillä, jossa sankarit oli 2-v ja 4-v veljekset. Kaikki lapsivieraat oli äidin kanssa juhlimassa ja ihan näiden lasten kotona. Meidän neiti oli silloin 3 ja pikkuveli 1,5, joten todellakaan en olisi yksin jättänyt mihinkään hoploppeihin tai vastaaviin.

Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Meillä parin viikon päästä myös 4v synttärit. Ihan vaan kummit perheineen, mummi ja ukki, pappa ja pari muuta ihmistä pyydetään. En mä vielä jaksa mitään kaveri synttäreitä järjestää, esikoisellakin oli vasta eskari-iässä. Mun äiti tekee kakun, ostan jotain keksejä, teen varmaan kuivakakun ja jonkun suolasen piirakan. Sittarissa oli sellasia synttäri-paketteja, siinä siis kertakäyttölautasia, mukeja yms, sellasen autot-leffa teemalla ajattelin ostaa.

Kiitos! En siis ole asian kanssa yksin. Meillä sitten järjestetään tuollaiset kummi/muutama kaveri-synttärit. Meidän poika on varmasti tyytyväinen =) Poden vaan huonoa omaatuntoa kun tuntuu, että kaikilla on niin hienoja synttäreitä (aarteen etsintää, naamiasia, teemaa jne )

Yhteistyössä