Minkälaiset korvikset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Matti

Vieras
Minkälaiset korvikset sopivat - jos yleensä sopivat - miehelle parhaiten? Itselläni on reiät molemmissa korvissa ja pidän pääsääntöisesti lävistysrenkaita, mutta vaihtelu voisi virkistää. Ikä on lähempänä 40 kuin 30 ja tyyli on enemmän sellainen nuorekas, kiltti ja luotettava perheenisä. Eli farkut, tennarit, pitkähihaiset t-paidat ja siisti lyhyt tukka on ulkoinen habitus, mitä korvikset täydentää.

Alkuperäinen kirjoittaja oi voi:
näytä ikäiseltäs, älä teiniltä....

Missä määritetään minkälainen pukeutuminen on "oikeaa" kenellekin? Itse en ainakaan saanut aloittajan kuvauksesta sellaista tunnetta, että kyseessä on teinimäinen pukeutuminen vaan ennemminkin nuorekas. Ei kaikki miehet pidä kauluspaidoista tms.

Mielestäni nuo lävistysrenkaat on ehkä miehekkäimmät korvikset, mutta jotkut pienet napitkin voisi toimia.

Alkuperäinen kirjoittaja Matti:
jos yleensä sopivat - miehelle parhaiten?

Hyvä, olet jo ymmärtänyt, että korvikset ei vaan sovi tavallisille miehille. Pitkätukat, kaljut, bodarit, raggarit, muusikot, taitelijat ja elämäntapahörhöt yms on sitten asia erikseen.

750_b59e863225b7efb7c59b55b7743fa2bd.jpg

Tollaset tietysti. Jää kiva reikä siihen korvaan, kun otat korun pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Halens:
Jos korviksia pitää käyttää, niin jotkut pienet huomaamattomat renkaat tai napit vois toimia.

Miks sit laittaa ollenkaan, jos ne on huomaamattomat? Mä en taas tajua. Ehkä käsityskyvyssä vikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Jotkut semmoset, mitkä venyttää korvalehteä, jos nyt on pakko laittaa mitään.

Itse en taas ymmärrä näitä korvalehteä venyttäviä plugeja yms.. Aloittaja (Matti) ei välttämättä ole enää tuossa ikäluokassa, joka haluaa venyttää korvalehtiä vaan käyttää ennemmin normikorviksia (1.6mm lävistysrenkaat tai jotkut mustat napit?). Tietysti kaikki riippuu siitä, kuinka mies kantaa itsensä eli joissakin tapauksissa korvikset on seksikkäät ihan taviksillakin.

Yhteistyössä