minkälaiset joulukalenterit teidän lapsilla on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän muksuilla on yhteinen tekemäni kalenteri, mihin ripustan jokaiselle oman pikkupaketin joka päivän kohdalle. Täytyiskin alkaa paketoimisrumba jo, siinä on melko kova homma, mutta ilomielin kyllä sen teen taas. :)

Meillä on molemmilla pojilla oma pakettikalenteri josta saa joka päivä jonkun paketin.

Joulupukki kankaalle kirjailtu numerot 1-24 ja joka päivän kohdassa narut joihin voi paketin solmia kiinni.

Paketeissa on ollut joka vuosi esim. pikku-autoja, askartelujuttuja, tarroja, sukkia, karkkia, dvd:itä, ym kaikkea pieniä yllätyksiä mitä nyt vaan keksii.

Anopin kanssa yhdessä hankitaan kalenterin yllätykset ja anoppi paketoi yllätykset. On sitten samalla mullekin yllätys mikä tavara tulee minäkin päivänä :D

Nuo kalenterit ovat aivan ihanat ja joka aamu ekana avataan kalenterin paketti. Lisäksi molemmilla on myös oma suklaa kalenteri.

Meillä taitaa tytöllä olla samanlainen nalletalo kuin ap:lla. Aika kiva :) Toinen suklaakalenteri oli ehditty jo hankkia ja sit eilen tuli Aku Ankan kalenteri.
Kestona meillä on pari kalenteria tietokonelle, pelejä siis.

Missä muuten on partiolaiset? Tänä vuonna ei kukaan ole tullut myymään kalenteria, enkä ketjussa huomannut kellään sellasta olleen? Mä oon ostanut joka vuosi kannatuksen vuoksi. Sitä paitti tänäkin vuonna sitä sais alkaa avaamaan päivää ennen kuin muita.

Isolla likalla My litle pony Ponyville. siitä tulee 3 ponia ja niiden tarvikkeita. Pojalla Haribo ja toisella Kinder. Pikkulikka halusi Muumi kalenterin. Ja sit jokaisella on partiolaisten adventtikalenterit.

tytöt valkkas haribon kalenterit ja teen heille tavaraylläri kalenterin
partiolaisten kalenteri joka avataan hoitolasten kanssa
aamulehden kalenteri mun ja miehen, sit pitäis ostaa veikkauksen kalenteri
toisen tytön kummitäti on puhunut hankkivansa pet shop kalenterin
huhu onpa kalentereita poikineen

Yhteistyössä