minkälaiseksi luokittelet mun kropan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sisko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24680505]Näin mäkin ajattelisin. Että ihan normaali =) ja täsmennän vielä että normaali on parhaimman näköinen![/QUOTE]

niin on.

[QUOTE="sisko";24680500]kehonkoostumusmittauksella selvitetty fakta. eläpäs puhukkaan jos et tiedä. tästä kun on mustaa valkoosella ;)[/QUOTE]

ja samassa mittauksessa selvis että luut painaa 2,3 kg kiloina toi lihasmassa on 49kg viskeraalinen rasva 2(jotain mittayksikköä, tässä ei lue mutta taulukko on), joka on olematon :)

munkin mielestä aapeen mitat kuulostavat siltä, että hän on ihan normaalikokoinen, nykyään ihmisten kehonkuva on todella vääristynyt, normaalivartaloista pidetään pullukkana, hiukan pyöreää todella läskinä ja ja sitten sellaista tosi hoikkaa pidetään normaalina.

[QUOTE="sisko";24680500]kehonkoostumusmittauksella selvitetty fakta. eläpäs puhukkaan jos et tiedä. tästä kun on mustaa valkoosella ;)[/QUOTE]

Onko tässä sitten mitattu rasvan ja lihaksen suhdetta kehossa? Koska absoluuttisesti sun painosta 70% ei vaan voi olla lihasta. Jos on mitattu rasva/lihas -suhdetta, niin sun rasvaprosentti on 30% mikä on hieman normaalia korkeampi.

[QUOTE="sisko";24680188]paino 63 pituus 162 mitat 92/73/100 lihasmassa n.70% painosta ;)
mikä siis olen? laiha? lihava? hoikka? ylipainoinen? tanakka? roteva? läski?.... mikä siis omasta mielestäsi?[/QUOTE]

Lihaksikas :). Mulla samat mitat muuten paitsi, että olen 177 cm pitkä ja rinnaymp 86cm. Lihasta ei ole 70% :).

[QUOTE="Jenny";24680557]Onko tässä sitten mitattu rasvan ja lihaksen suhdetta kehossa? Koska absoluuttisesti sun painosta 70% ei vaan voi olla lihasta. Jos on mitattu rasva/lihas -suhdetta, niin sun rasvaprosentti on 30% mikä on hieman normaalia korkeampi.[/QUOTE]

ei ole 30 :)

[QUOTE="sisko";24680570]ei ole 30 :)[/QUOTE]

No mikä luku toi 70 % oikeen on? InBody kehonkoostumusm ittauksenkin mukaan normaalialue lihasmassan määrälle prosentuaalisesti on 31- 38 %

uusi mittaus on ens viikolla edellisessä arvot oli lihas 69% rasva 30% paino oli 65.7kg, nyt 2kk myöhemmin paino 63kg ja lihakset silmin nähden kehittyny, lihastreeniä joka ainoa päivä. joten lihasmassani on varmasti yli tuon 70% mitat pienentynyt, ja olen kiinteytynyt. tanita laitteella mitattu. :)

Njaa, no sittenhän asia on ihan eri! Siis sinun aloituksesta sai sen kuvan että 70% siun kropasta ois lihasta, ja loput 30% sitten rasvat, luut, ym. Joka kai on tyyliin mahdotonta, ellei ole joku tosi bodari.

Tämä nyt selvensi asioita, ja sai vähän paremman kuvan miksi nuo sentit ja kilot ovat mitkä ovat :)

Mielestäni olet normaalipainoinen. Itse olen sinua n. 10 cm pidempi ja n.10 kg painavampi, ja pidän itseänikin suht. normaalipainoisena, vaikka raskauskiloja on vielä jokunen jäljellä. Pääasia on, mitä itse on itsestään mieltä. muiden mielipiteillä ei siinä asiassa ole niin väliä.

munkin mielestä aapeen mitat kuulostavat siltä, että hän on ihan normaalikokoinen, nykyään ihmisten kehonkuva on todella vääristynyt, normaalivartaloista pidetään pullukkana, hiukan pyöreää todella läskinä ja ja sitten sellaista tosi hoikkaa pidetään normaalina.

Tämän näkee myös vaatekaupassa. VeroModasta ostin M-kokoisen hameen ja sen kuminauha (?) puristaa ikävästi vyötäröä vaikka vyötäröni on 66cm. Muutenkin edelleen usein ostan m-kokoisia vaateita vaikka joskus vuosia sitten paljon isompana käytin kokoa m.

Yhteistyössä