minkälaiseksi luokittelet mun kropan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sisko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sisko"

Vieras
paino 63 pituus 162 mitat 92/73/100 lihasmassa n.70% painosta ;)
mikä siis olen? laiha? lihava? hoikka? ylipainoinen? tanakka? roteva? läski?.... mikä siis omasta mielestäsi?

lihasmassaa noilla bodareilla on "hiukan" enemmän kun 70% painosta ;).

ihan mielenkiinnosta kysyin, olen siis ihan normaali, varmasti jokaisen täyspäisen mielestä. mutta kun on ollut niin paljon puhetta siitä mikä on läski ja mikä liian laiha, ja moni normaalipainoinen on saanut kauheet tuomiot :P
ajattelin siks kysyä tältä viisaalta kaikkitietävältä palstalta mikäs minä mahdan olla ;D

[QUOTE="Jenny";24680263]Mulla on samat mitat kun sulla, mutta oon sua 16 senttiä pidempi. Itseäni pidän normaalina, joten sä oot varmaan pyöreä.[/QUOTE]

vais niin :D harmi etten voi pistää kuvaa :)

[QUOTE="sisko";24680188]paino 63 pituus 162 mitat 92/73/100 lihasmassa n.70% painosta ;)
mikä siis olen? laiha? lihava? hoikka? ylipainoinen? tanakka? roteva? läski?.... mikä siis omasta mielestäsi?[/QUOTE]

Ihan normaali vaikkakin vähän päärynän mallinen ehkäpä.

Mä olen 161 cm ja painan 68 kg. Pidän itseäni pikkasen pyöreänä, en siis edes lihavana. Käytän vaatekokoa M-L ja 40/42, eli olen large, iso.

Sitä taas melko varmana käytät vaatteita 36/38, S, korkeintaan M jostain kinttaranasta mallistosta. Olet siis pieni.

Sit tulee tietty vielä yksi juttu, ikä. Mä olen 40v eikä mua enää kiinnosta mitä mun perseestä ajatellaan.

korjaan sen verran että,
mitat 88/71/99
nuo edelliset oli muutaman viikon takaa. en ajatellut että olis muuttunut mut kyllä vaan oli.. ja yleinen mielipide näyttää olevan että olen suht persevä, joten uudet mittaukset ei siihen vaikuttaneet :D

[QUOTE="vieras";24680305]Mä olen 161 cm ja painan 68 kg. Pidän itseäni pikkasen pyöreänä, en siis edes lihavana. Käytän vaatekokoa M-L ja 40/42, eli olen large, iso.

Sitä taas melko varmana käytät vaatteita 36/38, S, korkeintaan M jostain kinttaranasta mallistosta. Olet siis pieni.

Sit tulee tietty vielä yksi juttu, ikä. Mä olen 40v eikä mua enää kiinnosta mitä mun perseestä ajatellaan.[/QUOTE]

Minä käytän 36/38 vaatteita ja olen 163cm52kg. Ry 88cm, vy67cm ja lantion ympärys89cm.

oletteko miettineet että toi paino ei kerro noilla lukemilla juuri mitään, jos kerran on lihasta. se kun painaa enemmän kun läski. moni 50kg voi olla huomattavasti "löysempi" kun lihaksikas painavampi ihminen. tämäkin on nähty

[QUOTE="vieras";24680384]mielestäni vähän tanakka. Ite 164cm, 51kg..[/QUOTE]

otan siis ilolla kaikki vastaukset vastaan, olen vaan hämmästynyt tästä ihmisten kehonkuvasta. kun jokainen grammankin kevyempi ajattelee tanakkana :D ei siis haittaa kun itseni mielestä näytän hyvältä. tämän juurikin halusin tietää, että millä tavalla muut näkee normaalin naisen :P

oletteko miettineet että toi paino ei kerro noilla lukemilla juuri mitään, jos kerran on lihasta. se kun painaa enemmän kun läski. moni 50kg voi olla huomattavasti "löysempi" kun lihaksikas painavampi ihminen. tämäkin on nähty

Mutta eihän nuo sentti-mitatkaan mitkään pienet ole?
Itte 166/61 ja sentit melkein samat kuin ap:lla paitsi vyötärö joitain senttejä kapeampi, ja koen olevani normaalipainon (tai paino ja paino, siis koko) ylärajoilla, vähän pullukka. En ainakaan hoikka :D Ja lihasprosentti varmasti ihan ala-arvoinen...

[QUOTE="vieras";24680399]Normaalipainoinen ja muodokas, naisellinen kroppa.[/QUOTE]

Näin mäkin ajattelisin. Että ihan normaali =) ja täsmennän vielä että normaali on parhaimman näköinen!

Yhteistyössä