Minkälainen SINÄ olet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvät puolet: pitkä pinna, pyrkimys hyvään (lopputulos ei aina ole paras mahdollinen), itsekuri ja kunnianhimo, avara sydän, äly, anteliaisuus
Huonot puolet: voin antaa anteeksi, mutta en unohtaa, olen huono sanomaan ei ja ottamaan vastaan apua, liika kriittisyys itseä ja muita kohtaan
Aina voi parantaa!

Olen rauhallinen, sopeutuvainen, ihan kivaki osaan olla ja rakastan tietynlaista huumoria. Nauran ja itken herkästi.
Olen liian tunteelllinen, ei kaikkia maailman tapahtumia pitäisi ottaa niin sydämelleen.

Mulla on liian huonot hermot (vaikka mua yleisesti ottaen pidetään hyvähermoisena, taidan siis olla myös vieraskorea...)
Ja mä haluaisin olla sosiaalisempi.

Olen hyvin tiedonhaluinen ja keskustelutaitoinen, yhteistyökykyinen ja ystävällinen. Näen komiikkaa melkein missä tahansa, etenkin itsessäni :D Koen tarvetta suojella kaikkia puolustuskyvyttömiä ja olen monessa mielessä idealisti.

Olen kärsimätön ja huonohermoinen. Tuomitsen helposti mielessäni ja puheessani ihmiset, joiden ajatusmaailma poikkeaa rajusti omastani (esim. rasistisesti ja sovinistisesti ajattelevat ihmiset). Suutun todella räjähtämällä ja etenkin äitini saa helposti huonot puoleni esiin... Minun on toisinaan vaikeaa ottaa vastaan neuvoja keneltäkään.

kiltti (en aina :D ...riippuu seurasta ;) ), empaattinen, rauhallinen, kova puhumaan, äkäinenkin joskus, malttamaton/äkkipikainen, pikkutarkka mutta kuitenkin toisaalta suurpiirteinen, pikkuisen utelias, väsyneenä ärtyisä...kuin myös nälkäisenä :D , ahkera mutta myös tarpeen tullen laiska, jahkailija, herkkä, tunteellinen, romanttinen, huumorintajuinen mutta myös tosikoksi moitittu :ashamed: , joskus pikkuisen turhamainen mutta kuitenkin enempi käytännöllinen, tarkka (niin, no vähän pilkun viilaajan vikaa :p ), ujo mutta silti rempseä ja ulospäinsuuntautuva, rehellinen, hyvin suora....onhan näitä kuin myös varmaan jokaisella on niin monta puolta.

Mä olen monessa asiassa melko yks nikamainen ja hyvin itsekriittinen.
Aikamoinen hörhöttäjä, mutta uskollinen ystävä. Ystävänä olen melko vaativa, panostan kyllä ystäviin todella paljon, mutta pinnallisemmat "ystävät" jää melko pian... Mulla on norsunmuisti ja valitettavasti se aina muistaa kaiken sen paskan mikä on tullut niskaan. Melko levoton sielu jolle aloilleen asettuminen on välillä vähän vaikeaa.
Mietin aina ehdottomasti liikaa ja saankin sillä usein pääni solmuun ja asiat sanon aika liiankin suoraan jolloin saatan pahoittaa jonkun mielen tahtomattani. Toisaalta osaan kyllä vittuilla ihan suoraakin, sanavalmis pakkaus siis.
Mulle rakkaat ihmiset pidän lähelläni ja niistä kii joidenka eteen olen valmis venymään ihan mihin asti vain.... Luottamus kun kerran menee niin se on melko mahdoton saada enää takaisin.

mä olen erittäin rehellinen, joskus raakuuteenkin asti ja mussa vois erilaista olla sit toi temperamentti et joskus miettisin mitä sanosin enkä sanois asioita niin kärkkäästi.. tosin siinäki oon paljon kehittäny itteeni.. oon myös erittäin luotettava ja iloinen hassuttelija :)

Yhteistyössä