Minkälainen SINÄ olet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

The titityy

Vieras
Me täällä palstalla ollaan mitä ollaan, aina ei tiedä jutuista minkälainen kukakin oikeasti on.

Mitkä ovat hyvät puolesi?
Entä huonot?

Haluaisitko että joku luonteenpiirteesi olisi toisenlainen?

Tosi Herkkä,VILLI,rehellinen :heart: :xmas: ,paitsi en muista ikinä mitään(dementtia) :laugh: ,en ole ikinä hiljainen :headwall: :ashamed: ,kiukutelija,puhun liika :kieh: (se näkyy)no kyllä te varma tiedätte jo minusta joain :saint:

Minä kerron että olen liian kiltti, avulias, huolissaan oleva, haluaisin parantaa maailmaa ja otan kaiken itseeni.

Huonoina puolina temperamenttisuus, käämit palaa hetkessä.

Haluaisin olla rauhallisuuden perikuva. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Minä kerron että olen liian kiltti, avulias, huolissaan oleva, haluaisin parantaa maailmaa ja otan kaiken itseeni.

Huonoina puolina temperamenttisuus, käämit palaa hetkessä.

Haluaisin olla rauhallisuuden perikuva. :saint:
mä huomasin sama susta :D se on tosi hieno,(mutta ei tässä elämässä)mä olin ennen samanlainen,mutta ymmärsin että pakko olla ilkeä sit ehkä saat hyvää

Kiltti,avulias, hiljainen(saatan vaan tuijottaa ja seurata ennen ku toinen puhuu=arvioin tietämättäni).

Räjähtävä pikku hamsteri(kuulemma.. Eli hamstraan aina kun voi..mutta sitten jos joku tökkii ja tökkii "tikulla" niin tulee se päivä/hetki et kattila pamahtaa..mut mie en rupee sillon nyrkit pystyssä heilumaan..vaan :ashamed: itken ja huudan samaan aikaan.

Toisaalta taas puhun hirveesti ja oon hyperaktiivinen etten pysyä hetkeäkään paikallani vaan on puhuttava koko ajan(ja saatan sormilla nyprätä rannetta koko ajan).

Kiltti, ystävällinen, hitsin äkkipikainen osaan myös olla ja itsepäinen. Harkitsen monta kertaa ennen kuin teen ja olen varovainen. Ja saan mä kyyneleet tulemaan todella nopeasti :saint:
Ja romanttinen :whistle:

Tiedon janoinen, energinen, elämysten metsästäjä, elämästä nauttija. En murehdi turhista, olen diplomaattinen, liberaali, ajattelevainen. Lepyn nopeasti jos minut jotenkin saa suututettua. Lähimmät ihmiset pystyvät tähän, ei muut :D . En ole herkkänahkainen, arvostan ihmisiä joilla on vahvat ja perustellut mielipiteet, unelmia ja haaveita joita myös toteuttavat. Mitäs vielä..

Olen elämän iloinen ;)

- luotettava, lojaali, kiltti, avulias, empaattinen, avarakatseinen

Entä huonot?
- ujo, viimetipan santeri, herkuttelun suhteen tahdonvoimaton, väsyneenä ja nälkäisenä äkäinen

Me täällä palstalla ollaan mitä ollaan, aina ei tiedä jutuista minkälainen kukakin oikeasti on.

Entä huonot?

Haluaisitko että joku luonteenpiirteesi olisi toisenlainen?

Hyvät puolet:

Olen sosiaalinen, ihmisläheinen ja puhelias :) Olen aidosti kiinnostunut ihmisistä, erittäin kiltti ja empaattinen luonteeltani, myös luotettava ystävä. Olen myös tyytyväinen siihen, että olen aina ollut hyvin järkevä ja vastuuntuntoinen ja ajattelen melkein aina ennen kuin teen/sanon jotain =) Olen pohdiskeleva ja syvällinen naisen alku.

Huonot puolet:

Olen aika kova jankkaamaan asioista, olen myös väärinymmärretty siinä mielessä, että mielipiteistäni saa joskus ehdottoman kuvan, vaikka todellisuudessa ymmärrän asioita monista näkökulmista...en helposti myönnä olevani väärässä ja joskus yritän liian hanakasti tuputtaa mielipiteitäni ihmisille :ashamed: Joskus minua on erehdytty luulemaan juorukelloksi, koska olen luonteeltani utelias ja puhelias..todellisuudessa olen hyvin luotettava.

Olen liian perfektionisti tietyissä asioissa, ajattelen ihan liikaa asioita, kun joskus voisi elää myös hiukan impulsiivisemmin, eettisissä asioissa vaadin itseltäni usein täydellisyyttä. Minulla on myös ihan liian heikot hermot pikkuveljeni suhteen, temperamenttini pääsee esiin helposti hänen seurassaan :D

yleensä lannistumaton, optimistinen, helposti innostuva, kovastikkin pohtiva, mietin useasti miten ja miksi-juttuja, ihmisten luonteet ja persoonat kiinnostaa kovasti.
yleensä positiivinen, osaan nauttia elämän pienistä asioista, olla onnellinen.
mutta myös monesti ajattelematon, liian äkkipikainen ja räiskyvä, tulee sanottua liian inhottavasti...:( sitten myöhemmin katuu, et ois osannu malttaa...liian kiivas..
monesti liian tarkka, on mentävä tiettyjen kaavojen mukaan(työt on tehtävä), oli tilanne mikä hyvänsä, en suostu löysäileen.
en suostu pyytään apua, esim.mieheltä vaan väännän ja teen viimeseen asti ite, martyyrimaisesti, kunnes lopultä räjähän..:)

Hmm.. Men tiedä mikä puoli on mitäkin, kun kaikki voi olla sekä huonoja että hyviä.
Mutta moon ikuisesti sarkastinen, ironinen, kaksmielinen irstas perverssi :saint:
Kanaemo, ylihuolehtiva joskus, susi suuttuessani/puolustaessani toista. Epäitsekäs, (opettelen terveelliseen itsekkyyteen) vastuullinen, yllytyshullu. Jääräpäinen, lojaali, sosiaalinen, puhelias, naurava ja empaattinen niin halutessani. Itsenäinen, traumaattinen, suorapuheinen ja positiivinen pieni sekopää ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Unohdit rasistin ja homovihaajan sun listastasi...

Anteeksi kamalasti. :ashamed:

Voi vieras, nuo on sivuseikkoja. :saint:

Minkälainen sinä olet?
Olet kiusannut minua jo kuukausia, mitä se kertoo sinusta?

Minkälainen sinä olet?

Luuletko että kaikki vieras-nimellä kirjoitetut tekstit on saman henkilön kirjoittamia?

Minkälainen sinä olet?

Luuletko että kaikki vieras-nimellä kirjoitetut tekstit on saman henkilön kirjoittamia?

En luule.
Tunnistan jo pahimpien kyrpästeni kirjoitustyylin.. :whistle:
Ps. ylläpitoon ja modeille ilmoitettu. Seuraavat tilannetta. :kieh:

Olen sata kertaa pyytänyt kyrpäsiä laittamaan yytä, vaan ei ole pokkaa. :laugh:

Miksi kiusata minua, sitä en ymmärrä??? :o

Liian kiltti tietyille ihmisille |O empaattinen,murehtien toisten ongelmia,mutta myos omiani...en oikein osaa sanoa ei!yleensa vastaan heti ja se vastaus on kylla...ja sitten otaa paahan kun ois voinu vahan miettia :ashamed:
aika impulsiivinen...siita olen kuullut... :kieh:

Yhteistyössä