Minkälainen sateenvarjo sinulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lilja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Keltainen, Shade master merkkinen (ostin sokokselta).

Mun sateenvarjojeni kohtaloksi koituu yleensä se, että unohdan ne vaan jonnekin. Tämä nykyinen menee tarpeeksi pieneksi, että se mahtuu käsilaukkuun ja toivon, etten siis unohda sitä mihinkään.

Muistaakseni sain joskus lahjaksi tuon sontsan..
Pinkki jossa on pilkkuja..joku halppis on ku alkaa olla jo aika risa..:)
Mutta enpä ole sokerista tehty joten ei mua mikään pikkusade haittaa..on sitä rankkasateessakin tarvottu ympäri tukholmaa!

Puna-kelta-vihersektorinen golfsateenvarjo.

Mä en ymmärrä noiden kokoontaitettavien minisateenvarjojen pointtia. Jos sattuu olemaan yli 140cm pitkä, ne suojaavat tyyliin 1/4 vartalosta. Tolla golffarilla yltää suojaus sentään liki polviin asti.

mulla oli ihana kirkkaanpunainen sateenvarjo, jossa valkosia kirsikan kuvia. Mut joku pöllis sen. Se oli mulla 4 vuotta ja kesti loistavasti, taisi olla shade master merkkinen kokoontaittuva. Stokkalta ostin ja hintaa en enää muista.

Nyt mulla ei enää oo sateenvarjoa ja uusi pitäs hommata.

Puna-kelta-vihersektorinen golfsateenvarjo.

Mä en ymmärrä noiden kokoontaitettavien minisateenvarjojen pointtia. Jos sattuu olemaan yli 140cm pitkä, ne suojaavat tyyliin 1/4 vartalosta. Tolla golffarilla yltää suojaus sentään liki polviin asti.

Mulla se pointti on ainakin se, että sateenvarjo mahtuu käsilaukkuun, koska muuten jättäisin sen käsistäni jonnekin ja hukkaisin ja saisin olla taas ostamassa sateenvarjoja monta vuodessa :)
Eikä toi avattuna ole sen pienempi kun vähän isommaksi kokoontaitettuna jäävät toverinsakaan :D

• Tykkää
Reactions: nöppönen

Yhteistyössä