Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja olava:120 cm runkopatja ja ei maksanu mittääuusi olis hakusessa ku äijä meinaa aina töniä mun alas sieltä :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja olava:120 cm runkopatja ja ei maksanu mittääuusi olis hakusessa ku äijä meinaa aina töniä mun alas sieltä :headwall:
![]()
Ei muuta kun väliseinä keskelle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja olava:120 cm runkopatja ja ei maksanu mittääuusi olis hakusessa ku äijä meinaa aina töniä mun alas sieltä :headwall:
![]()
no mut sit se ei voi pittää mua sylissä kunnes nukahran :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja olava:120 cm runkopatja ja ei maksanu mittääuusi olis hakusessa ku äijä meinaa aina töniä mun alas sieltä :headwall:
![]()
no mut sit se ei voi pittää mua sylissä kunnes nukahran :'(
Niin no.. Kaikkea ei voi saada![]()
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:No, kuules ap, kerropas sä sitten millainen sänky teillä on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hello:120cm leveä täyspuinen sänky, ruskea. On24.Com sivuilta voi kattoo kuvan jos kiinnostaa, sängyn nimi on muistaakseni ella tms. Tänne kerran sen linkitinkin ja joku kävi haukkumassa rumaksimä pidän siitä tosi paljon itse. Hinnankin näkee sielu on24.com ista jos kiinnostaa se.
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:No, kuules ap, kerropas sä sitten millainen sänky teillä on![]()
![]()
Okei, meillä on 180cm leveä Svane-jenkkisänky. Patjat painon mukaan, ja ne saa kikkailtua kovemmiksi/pehmeämmiksi ihan fiilisten mukaan.