Minkälainen sänky teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pamppelsson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on suuuuren suuri perhepeti: runkopatjasänky (90cm), parisänky (160cm) ja lasten sänky (90cm) kiinni toisissaan :D

Runkopatjasänky maksoi parisensataa, parisänky patjoineen (ostettiin vasta uudet) n. 600 ja lapsen sänky uudella patjalla 60 eli koko peti yhteensä 860 euroa ja hyvin mahdutaan kaikki neljä koisaamaan ja leikkimäänkin.

Piti oikein käydä katsomassa, eihän sitä muuten voi muistaa eli Jensen, 180cm leveä, patjat valittu painon mukaan ja maksoi n. 1500?, mutta siitä on kyllä jo aikaa varmaan noin neljä vuotta kun se ostettiin.

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
120 cm runkopatja ja ei maksanu mittää :) uusi olis hakusessa ku äijä meinaa aina töniä mun alas sieltä :headwall:

:laugh:
Ei muuta kun väliseinä keskelle ;)

no mut sit se ei voi pittää mua sylissä kunnes nukahran :'(

Niin no.. Kaikkea ei voi saada :p

120 cm runkopatja ja ei maksanu mittää :) uusi olis hakusessa ku äijä meinaa aina töniä mun alas sieltä :headwall:

Ei muuta kun väliseinä keskelle ;)

no mut sit se ei voi pittää mua sylissä kunnes nukahran :'(

Niin no.. Kaikkea ei voi saada :p

:p mut mä haluun kaiken :D :headwall:

tuttavalta saatu tosi hyväkuntonen runkopatja, 180cm. mitään ei maksanut ja nyt oon ite ajatellut tehdä siihen jonkun hienon helmalakana-systeemin ja sängynpäädyn.

120cm leveä täyspuinen sänky, ruskea. On24.Com sivuilta voi kattoo kuvan jos kiinnostaa, sängyn nimi on muistaakseni ella tms. Tänne kerran sen linkitinkin ja joku kävi haukkumassa rumaksi :D mä pidän siitä tosi paljon itse. Hinnankin näkee sielu on24.com ista jos kiinnostaa se.

Alkuperäinen kirjoittaja Hello:
120cm leveä täyspuinen sänky, ruskea. On24.Com sivuilta voi kattoo kuvan jos kiinnostaa, sängyn nimi on muistaakseni ella tms. Tänne kerran sen linkitinkin ja joku kävi haukkumassa rumaksi :D mä pidän siitä tosi paljon itse. Hinnankin näkee sielu on24.com ista jos kiinnostaa se.

Kuuluiko siihen se valosysteemi?

160 cm leveä jenkkisänky, niin monta vuotta vanha etten yhtään muista mitä makso...eikun saatiin muuten miehen vanhemmilta häälahjaksi...ehkä. Ihan kiva, leveämpi sais olla...

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
No, kuules ap, kerropas sä sitten millainen sänky teillä on :D

Okei, meillä on 180cm leveä Svane-jenkkisänky. Patjat painon mukaan, ja ne saa kikkailtua kovemmiksi/pehmeämmiksi ihan fiilisten mukaan.

Ja hinta oli? :D
Mä voin vaan kuvitella, kun onhan noi jenkkisänkyjen hinnat nousseet pilviin siitä, kun me sellainen ostettiin. Saatiinpa vielä alennustakin, kun se yks-tidät kyllä kuka- oli töissä -tiedät kyllä missä- ;)

Yhteistyössä