Sinä lataat koneelta kuvia siihen kirjaan sen mukaan mitä haluat ja kirjoittelet tekstiä.
Eri mallisia on niitä eli montako kuvaa sivulle ja mihin teksti ja voi ottaa pohja värejä jne...
Helppoa se oli ainakin minusta, joskin aikaa vei valita ne kuvat ja keksiä kivat tekstit sekä ne kannet valita.
Jos osaa esimerkiksi powerpointtia käyttää, niin vois verrata että ei ainakaan vaikeampaa osaamisen tasolta. Eli vaikka Ifolorin sivulta käyt kattelemassa ohjeita.
näyttävät aika tyyriiltä mutta kiinnostas..
eli niitä kuvia jotenkin lisätään jonkun ohjelman kautta
kauanko sellasta yhtä kirjaa voi täyttää? että esim 3v täyttää ja sit edelliset kuvat hävinnyt jo johonkin bittiavaruuteen..
hienolta ne näyttää kun mainoksia oon nähnyt mutta eri asia riittääkö mun äly sellaseen =)
Hei!
Olen tehnyt jo monen monta kuvakirjaa! Käyttö on helppoa, jos nyt vähänkään osaa nettiä kayttää niin luulen kaikkien moisessa hommassa pärjäävän.
Itse olen käyttänut multikuvaa ja ifoloria..
kummankin ohjelma samantapaisia, ifolorin kirjat hivenen halvempia.
Tosin kuvien laatu ei ehkä ihan niin hyvä kuin multikuvalla. mutta ei suurta eroa.
Mielestäni kirjojen hinnat ei ole todellakaan pahoja.. miettien mitä maksaa kun teettää kuvat, ostaa kansiot niin varmaan kokolailla samoihin hintoihin.. Ifolorilla ainakin olen kirjaa tehnyt kuukausi tolkulla... ja missään en ole törmännyt mainintaa että olisi joku aika.. siis ainakaan ifolorilla. jollain firmalla varmaan on määritelty joku aika, joskus joku kamu kertoi 6 viikosta. eli kannattaa varmaan aina lukee ne kaikista pienimmätkin tekstit