Minkälainen on hyvä raastin??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laiska ja tympääntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laiska ja tympääntynyt

Vieras
Olen lopen kyllästynyt tuohon perinteiseen, jolla raastaessa porkkana- ym. raasteet lentää sinne tänne.. Ja kynnet lyhenee kivasti kanssa. Olisko jotain vempainta, millä raastaminen ois helpompaa? Mikä on ollut käytössä hyvä? Vinkkejä otetaan vastaan!! Plussaa olisi, jos osat saisi vielä tiskikoneessa pestä.
 
Meillä se perinteinen toimii moitteettomasti. Kytket sen vain tuollaiseen alle kouluikäisen ( tai isompaan) lapseen, niin raastetta tulee ihan kuin itsestään, ei tarvitse itse sen kummemmin vaivata itseään! :D
 

Yhteistyössä