Minkälainen kortti ja lahja mummin 90v synttäreille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
90-vuotiaalle sellainen "elämän cv" voisi olla kiva. Eli johonkin koottuna kaikkien lapsien, lapsenlapsien, lapsenlapsen lapsien kuvat, syntymäajan jne. Ehkä sukupuu?

Ja sitten jonkinlainen värssy, missä kiitetään siitä, että mummu on nämä kaikki lapset saattanut maailmaan -ilman häntä ei olisi näitäkään perheitä.

Tein tällaisen itse omalla mummolle, ja tykkäsi tosi paljon!

Prinsessakortti on oikein hyvä idea! Mummot tykkää kun heille keksii hassutuksia! Osta ihana hartiahuivi ja likööripullo! säärystimet on myös tosi hyvä lahja. Meillä mummot lainailee niitä toisilleen, ovat aika hauskoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Meilläkin:
90-vuotiaalle sellainen "elämän cv" voisi olla kiva. Eli johonkin koottuna kaikkien lapsien, lapsenlapsien, lapsenlapsen lapsien kuvat, syntymäajan jne. Ehkä sukupuu?

Ja sitten jonkinlainen värssy, missä kiitetään siitä, että mummu on nämä kaikki lapset saattanut maailmaan -ilman häntä ei olisi näitäkään perheitä.

Tein tällaisen itse omalla mummolle, ja tykkäsi tosi paljon!

Muuten vois olla hyvä mut tulis vaan aikas pieni sukupuu... :/

Alkuperäinen kirjoittaja karvakorvakirppu:
Me vietiin 80v synttäreille iso kori ja 80 ruusua. Oli mummon ilme näkemisen arvoinen, kun pikkupojat koria kantoivat juhliin :D Prinsessakorttihan sopisi tuohon hyvin. Onhan se mummokin joskus ollut prinsessa ;)

Mun mummu on kyllä vieläkin aikamoinen prinsessa :) Kaiken lisäksi ihan uskomattoman hyvässä kunnossa ikäisekseen.

Sitä prinsessakorttia vois kyllä vakavissaan harkita..

Toinen meidän perheen käyttämä ja tykätty mummo-lahja on ollut piknik-ajelu mummolle tärkeissä paikoissa. Otettiin koriin hiukan syömisiä mukaan ja pysähdyttiin aina välillä mummon vanhan kotitalon eteen tai vanhan leipomon eteen tai uimarannalle tai milloin mihinkin. Pienet pojat kuuntelivat korvat höröllä mummon tarinoita ja ihmettelivat, onko mummo todella ollut joskus lapsi tai käynyt koulua :D

www.ocrazone.com

Uniikki ja persoonallinen lahja Mummolle tai Vaarille. Mikään ei voita sitä ilmettä kun Mummi avasi paketin, jossa taulu hänen omasta elämästään! Suosittelen!

Yhteistyössä