minkälainen kirppispöytä sinua kiinnostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei missään nimessä liian täysi pöytä, koska se menee sotkuun helposti.
Vaatteet helposti koon mukaan lajiteltu ja hinta ei tietty saa olla uutta vastaava jos tuote on käytetty. Ihanuudet esille.

Yhden edellisiin, selkeä pöytä ja vaatteet siten että niitä on helppo tutkia ja selailla.

Siistit vaatepinot on kauniita katsella, mutta kamala niitä on mennä penkomaan- eli siis vaatteet henkareille tai koreihin joissa on selkeästi ilmoitettu mitä niissä on, esim tyttöjen sukkahousuja koot 120-140. Korista mä menen penkomaan kyllä, kun tiedän mitä se pitää sisällään.

Tärppinä lastenkirjoja ja ikivanhoja parittomia kahvikuppeja :D

PÖYTÄ JONKA OHI KÄVELEN SAMANTIEN ON:
Sotkuisen näköinen joka on tungettu täyteen tavaraa: en jaksa penkoa koreista, sekaisista vaatepinoista vaatteita.

PÖYTÄ jota viitsii katsoa on siisti, vaatteet tavarat aseteltu fiksusti. mieluiten henkareille. pöytä on enemmän tyhjän oloinen.

vietkös ihan tavalliselle kirpparille vai esim lasten kirpparille.
noh, ilmottasin lapussa pöydän luona et Tässä Pöydässä Tytönvaatteitta, 110-130cm.
ja muuten yhdyn edellisiin.
ei liian pal tavaraa ja just herkut esille.
ja hinnat kohdalleen, itse en tod osta H&M t-paitaa 4e kun uuden saa enintään 8-9€.
ja en usko et kovin monia kiinnostaa sukat ja muut alkkarit, et uniohtasin ne.

vietkös ihan tavalliselle kirpparille vai esim lasten kirpparille.
noh, ilmottasin lapussa pöydän luona et Tässä Pöydässä Tytönvaatteitta, 110-130cm.
ja muuten yhdyn edellisiin.
ei liian pal tavaraa ja just herkut esille.
ja hinnat kohdalleen, itse en tod osta H&M t-paitaa 4e kun uuden saa enintään 8-9€.
ja en usko et kovin monia kiinnostaa sukat ja muut alkkarit, et uniohtasin ne.

tavan kirppikselle vien ja hinnat ei minun mielestä päätä huimaa, paljon on hm ym vaatetta, pari kertaa pidetyjä ja paidat kaikki on alle 1e, kallein taitaa olla täysin pitämätön villatakki, vyöllä + napeilla 2.10e.

kiitos taas vinkkien antajille :)

[QUOTE="minna";22807636]tavan kirppikselle vien ja hinnat ei minun mielestä päätä huimaa, paljon on hm ym vaatetta, pari kertaa pidetyjä ja paidat kaikki on alle 1e, kallein taitaa olla täysin pitämätön villatakki, vyöllä + napeilla 2.10e.

kiitos taas vinkkien antajille :)[/QUOTE]

Noi hintajutut on sit yks mitä kyttään.
Miksi ihmeessä 2.10e,mieluummin 2e tai 2,50e.

Loossiin pitää päästä kävelemään sisään, jos haluaa että katson takahyllytkin. Ja ilman että lupaavannäköistä ei ole silmän kohdalla, en laatikoita pöyhi. Mieluiten kaikki näkyy pöyhimättä. Liian tyhjä loosikin on luontaantyöntävä.

tosin itsellekin on vaikeaa pihakirppiksellä pitää omat pyödät sopivan väljinä. Pitäisi lisätä niitä pöytiä :)

Yhteistyössä