Kirppishinnoittelua

01.09.2010
44
0
6
Paljonko oisi sopiva hinta 110 cm kokoiselle tytön juhlamekolle, oisko 5 e paha?
Entä toppapuku, samaa kokoa, ehjä jne tietysti ja on siis takki + henkselihousut?

Olen elämäni ekaa kertaa viemässä kirppikselle tavaraa ja olen ihan pihalla. :)
Viikko on aikaa myydä, tavaraa on aika paljon ja pöytävuokra tosi suolainen, että ainakin omat pitäisi saada pois, mutta myös pitäisi tavarasta päästä eroon.

Ei mitään merkkivaatteita, ihan jotain perus Lindexiä, Seppälää, H&M:mmää on kaikki. Suurin osa mitä vien, on tosi siistejä. Mitään reikäisiä en tietenkään vie.. :)

Juhlamekko on siisti, pari kertaa käytetty. Taidan laittaa sille toppa-asulle hintaa 8e, jospa tuo menis sillä. Tuntuu että tavaraa vaan löytyy koko ajan lisää ja lisää, löytyi just uudenkarheat (mutta ikävä kyllä auttamattomasti liian pienet)hokkaritkin tuolta jostain jemmakätköstä.

Niille taidan laittaa 6e hintaa, oon katsellut että monet pyytää kirppiksillä hokkareista yli kymppiäkin vaikka on ihan kuluneita..

Kävin katsomassa blogiasi ja heti sattui silmiin tuo ihana Benettonin takki, en minä vaan koskaan löydä tuollaisia löytöjä. Aivan älyttömän ihana, piti siis sanomani. :)

Ihan yhdellä e:llä ei viitsi siistejä myydä, kun kirppispöydän viikkovuokra on 34e(!!)..

Viimeksi muokattu:
Kävin katsomassa blogiasi ja heti sattui silmiin tuo ihana Benettonin takki, en minä vaan koskaan löydä tuollaisia löytöjä. Aivan älyttömän ihana, piti siis sanomani. :)

Ihan yhdellä e:llä ei viitsi siistejä myydä, kun kirppispöydän viikkovuokra on 34e(!!)..

Kahdesti olen sen takin nyt jo löytänyt, mutta kolmas kerta olisi vielä kiva, jotta saisin sen nuorimmaisellekin :D Taita olla jo vähän liikaa vaadittu.

Meilläpäin vuokra on 27€ + 5% provikka ja kyllähän siinä saa yhden jos toisenkin vaatteen myydä, mikäli meinaa jäädä siten voitolle, että saa katettua pöytävuokran, pöydän siivoamisesta aiheutuneet bensakulut ja saada jotakin vähän taskunpohjallekin. Mutta jos tavara on siistiä, niin äkkiä sieltä senvertaa tulee, että sen jo kokee ihan kannattavaksi :)

Ootko useamman kerran myynyt? Ja ootko aina jäänyt voitolle?

Vähän pistää miettimään tota hinnottelua just ton takia, et ei nyt ainakaan tappiolle jäis vaikka halvalla möiskin.

Olen myynyt ehkä noin 10 kertaa ja jään kyllä aina ihan reippaasti plussalle.

Viimeksi oli 2 viikon myynti noin 700€. Huonoimmat myyntiviikkoni ovat noin 100€ pintaan ja nekin siis yleensä vasta siinä kohtaa, kun pöytä on ollut jo muutaman viikon ja parhaat on jo viety päältä.

Eli tappiolle en ole jäänyt koskaan.

Yhteistyössä