Hinnoitteluapua kirppistavaraan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "IIta12"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"IIta12"

Vieras
Hei,

kirppikset toistaiseksi minulle tuntemattomia, mutta ensi viikolla pitäisi laittaa tavaraa myyntiin lasten itsepalvelukirppikselle. Minulla on useita pareja hyväkuntoisia Viking Goretex-talvikenkiä, mikä olisi realistinen hinta? Entäpä hyväkuntoiset Reimatec-talvihaalarit ja sitten huonokuntoiset (siis ehjiä mutta tosi kuluneita)? Ehjä mutta haalistunut BabyBjörn Active-kantoreppu?

Tarkoituksena on lähinnä päästä tavarasta eroon, mutta jos nyt jotain jää käteen niin aina parempi :) KIITOS AVUSTA!!!!!

suosittelen myymäänoi merkkivaatteet esim.facebook merkkituote tai ulkovaatekirppiksellä esim. hyväkuntoiset viking goret normikirpparilla mx 7 e pari, nettikirpparillä 25-35e pari+postit, aika iso voitto jää käteen. Hyväkuntoiset reimatecit normikirppis 10-15e ja nettikirppis 40-60e.. ja huonompikuntoiset mut ehjät reimatecit normikirppis 2-8e ja nettikirppis 10-30e, et joo suosittelen nettimyyntiä, eikä mee mitään pöytävuokraakaan!

OK, kiitos! Olin itse asiassa esim. noista kengistä ajatellut pyytää 5 euroa (kun kävin varaamassa pöytää niin osui silmään talvikenkiä eurolla, tosin huonokuntoisia eikä ehkä mitään "merkkiä"), mutta eilen kun katsoin Huuto.netistä niin siellä hinnat tosiaan pyöri jossain 30 eurossa ja useita huutajia. Ehkä panen esim. noi kengät myyntiin 12-15 euroa, ja jos ei mee kaupaksi niin sitten myyn netissä.