Minkälainen khh ja pukuhuone teillä on? kuva olis kiva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pyykkäri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei sitten minkäänlaista ja se on mun ainut murheenkryyni tässä "kasaritalossa". Sellainen pieni kodinhoitonurkkaus kylppärin yhteydessä on, mutta se pukuhuone puuttuu totaalisesti ja se olisi ihana!

meillä on pukuhuone/khh ja siinä sit suihkutilat ja sauna erikseen vieressä. Talo on 50-luvun ok, mut khh ollaan remontoitu nykyaikaiseksi, eli pyykkilauta vaihtunut pesutorniin jne. Ihana olla pukuhuoneessa saunan jälkeen ja nauttia kylmä siideri =)

Tästä mennään suoraan kylppäriin, joten toimii khh toimii myös pukuhuoneena kai =)

Tosin tuolla mustalla on oikea sukka ja alushousu fetissi, syö ja nuolee kaikki jos jää tyrkylle :headwall: Kaivaa myös pyykkikoneesta vaatteet ulos jos luukku jää raolleen...

http://www.aijaa.com/v.php?i=1401462.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Tästä mennään suoraan kylppäriin, joten toimii khh toimii myös pukuhuoneena kai =)

Tosin tuolla mustalla on oikea sukka ja alushousu fetissi, syö ja nuolee kaikki jos jää tyrkylle :headwall: Kaivaa myös pyykkikoneesta vaatteet ulos jos luukku jää raolleen...

Ihana!! :) Laita nyt muitakin kuvia teidän asunnosta :D Mä voisin muuttaa vaikka teille!! :laugh:
Oletteko itse rakentaneet?

Täällä aapee vihreenä kateudesta;) Aivan ihanat tilat!!! Lisää kuvia...hienoista ja vaatimattomistakin ...kaikki kiinnostaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja tosi upea:

Ihana!! :) Laita nyt muitakin kuvia teidän asunnosta :D Mä voisin muuttaa vaikka teille!! :laugh:
Oletteko itse rakentaneet?

Hih, no en taida viitsiä laittaa ihan laittamisen ilosta, joihinkin ketjuihin olen aiemmin laittanut jotain.
Tuo khh kuva on vaan niin hyvä, kun se on lähinnä noiden karvakasojen valtakuntaa...pitäisi opettaa tuo musta myös pesemään ja viikkaamaan pyykkiä ;)

Ei olla itse rakennettu, vaan yksi setä joka homman osaa =)

Mulla ei ole kuvia (vaikka jos olis, ei niitä kehtais laittaa, ei olla tehty juur mitään remonttia sinne, haaveissa kyllä.. ) mutta siis meillä on vanha talo. Eteisestä mennään pukuhuoneeseen, joka on melko pitkä, mutta kapea! :/ ("levennys-laajennus" on harkinnassa )

Pukuhuoneeseen mahtuu kaappi, jossa toisella puolen likapyykkikori, toisella kylpytakit (tankokaappi siis ), kaapin päällä vielä kaappi pyyhkeille. Sen jälkeen tuleekin kuivauskaappi ja kuivausrumpu, pyykkikone on toistaiseksi vielä vessassa vaikka sille olisi tilaa tuollakin, tosin puuttuu kaikki liitännät, ja se on kallista ja vaivalloista puuhaa niitä alkaa laittamaan...Puhkaistiin pukuhuoneen yhteen seinään reikä ja laitettiin siihen ovi, eli nyt pääsee kuravaatteilla + saappailla ulkoa suoraan pukuhuoneeseen ja saa märät/kuraset vaatteet kuivauskaappiin eikä tarvitse eteisen kautta kulkea. Meillä ei ole kun pikkunen kuisti, ei mitään tuulikaappia, niin inhottavaa kun saappaat ja kuravellit lainehtii tossa eteisessä, siksi tehtiin se ovi pukuhuoneesta. Ei tämäkään ihan niin toimiva ratkaisu ole, mitä kuvittelin, mutta ehkä siitä saadaan siihen mennessä toimiva kun alkaa olla lapsenlapsia hoidettavana;)

Haaveena olisi sellanen lattiakaivo systeemi jossa voi pestä saappaat ja koiran tassut, niin että ei tarvii mennä suihkun puolelle ja tilaa niin että saisi kunnolla erotettua pukuhuoneen noista "saapastouhuista" , pyykit ja pyykkikoneet ei niinkään häiritse, mutta se kura!:/

Yhteistyössä