Minkäkokoisia teidän 30-vuotiaat on olleet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä just perjantaina neuvolassa punnittiin ja oli jo 90kg. Pituus on 180cm. Syö jo kiinteitä. Tissistä on vieroitettu pari vuotta sitten, mutta pulloa tarvii edelleen, ainakin viikonloppuisin. Pullolla on kyllä ollut huono vaikutus kun puheen ja kävelyn kehitys on ottanut hieman takapakkia niinä päivinä kun on saanut enemmän pulloa.

Minkäikäisinä ootte vierottaneet pullosta? Neuvolassa sanottiin että pitäis vierottaa ennenkuin vauva syntyy. Olisko kellään vinkkejä miten parhaiten onnistuis? On alkanut pulloruokinta myös aiheuttaa pahoinvointia mutta oon kai unohtanut röyhtäyttää tai on ollut vääränlaisia pulloja. Vai olisko tää merkki siitä että pitäis jo lopettaa pulloruokinta?

Ai mut ihquu, teillähän loppuu kohta ne neuvolakäynnitkin, kun tulee 100 kg täyteen.
Mun täytyy sanoa, etten tiedä, mitä tuo on painanut 30-vuotiaana, kun olen abduktoinut vasta myöhemmin. Anoppi kantaa kaunaa tästä syystä, joten häneltäkään on turha kysellä painokäyrästä.
Tuo vieroitus tuskin on tarpeen, ainakin meillä edetään miehentahtisesti. Jos se haluaa pulloa, niin se ottaa pulloa. Tuo pahoinvointi ja röyhtäily voi johtua liian lämpimästä pullosta, et kai enää lämmitä niitä?
Tuon ikäinen pystyy juomaan jo jääkaappikylmää juomaa.

Meillä ei ole vielä 30-vuotiasta mutta tuo lähes 30-vuotias on vähän alle 180 cm ja painoa aika paljon. Plussakäyrillä mennään siis.

Rintaa kaipaa vielä, ei ole tainnut vieroitus vielä kunnolla onnistua. Pulloa ei huoli, pitäisikö mun huolestua?

Meillä ei ole vielä 30-vuotiasta mutta tuo lähes 30-vuotias on vähän alle 180 cm ja painoa aika paljon. Plussakäyrillä mennään siis.

Rintaa kaipaa vielä, ei ole tainnut vieroitus vielä kunnolla onnistua. Pulloa ei huoli, pitäisikö mun huolestua?

Kyllä nyt jo ainakin taikamuki olis ajankohtainen...

Voi olla että se pullovaihe tulee sitten kun on rinnasta vieroitettu. Joillain ei välttämättä tule ollenkaan. Sun pitää kyllä jo pikkuhiljaa alkaa vierottaa rinnasta jos on jo melkein 30. Syökö jo kiinteitä kuitenkin?

Yhteistyössä