Ette siis vissiin anna 6-Vuotiaitten lastenne katsoa edes Simpsonit ohjelmaa koska se on K-7 :O.
Ymmärrän kyllä että ette uskaltaisi luovuttaa noin nuorelle K-18 peliä mutta itse ainakin ehkä 13-14 vuotiaalle, eihän lapset tyhmiä suinkaan ole.
Ja se on myöskin paskaa että lapsista tulisi koulusurmaajia väkivaltaisten videopelien takia.
Voisitte keskustella lastenne kanssa miksi he haluavat pelata näitä pelejä niin kovasti.
Jos lapsi oikeasti haluaisi murhata jonkun syyttäisin mielenterveys ongelmia enkä videopelejä.
Voisitte ehkä itsekkin kokeilla näitä pelejä, saattaisihan se ehkä olla ihan hauskaa.
Ja pelin sisältökin vaihtelee, minä ja poikani tykkäämme jutella videopelien juonista, missä ihmiset epäonnistuivat niitten tekemisessä jne.
Yksi molempien lempipeleistä on Borderlands 2 sen rivon huumorin takia.
Mutta teidänhän penskoja ne on. Älkää sitten syyttäkö minua kun heillä on korkeintaan 3 ystävää eivätkä uskalla koskaan tehdä mitään.