Minkähintaisia vaatteita ostaisit kirpparilta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zxc

Vieras
Kyse ei ole itsepalvelukirppiksestä. Minulla kaappiin on kasantunut paljon vaatteita, joita on käytetty kerran-pari tai ovat ihan käyttämättömiä. joskus tuli ostettua kun halvalla sai))) No mutta, ajattelin jos laittaisin niitä 3e/kpl ja vaikkapa 4kpl/10e? mitä luulette, menekö kaupaksi? ja ne mitkä ovat vähän arvokkampia niin vaikka 5e/kpl?sitten on myös kenkiä, ne ovat kyllä käytettyjä, mutta onko toi 3e/kpl ok?

entäs lastenlelut? onko 20-30% normihinnasta ok?

[QUOTE="poikia3";25756574]Muu varmaankin ok. Leluista en ikinä maksaisi noin paljon, vähintään -50 pitää olla hinnan halvempi kuin uudella.[/QUOTE]

eli sinusta 20-30 normihinnasta on enemmän kuin normihinta-50%?:)

Itse myyn selvästi arvokkaammat vaatteet huutonetissä tai facebook-kirppiksillä ja kirpputoreille vien ne, mitkä maltan myydä alle vitosella. Itse en ikinä maksa kirpputorilla puserosta yli 3e, housuista yli 4e tai kengistä yli 5e.

Itse myyn selvästi arvokkaammat vaatteet huutonetissä tai facebook-kirppiksillä ja kirpputoreille vien ne, mitkä maltan myydä alle vitosella. Itse en ikinä maksa kirpputorilla puserosta yli 3e, housuista yli 4e tai kengistä yli 5e.

ei mulla muuten niin arvokasta ole, yksi puku tule kyllä mieleen, josta haluaisin 10e. pitäiskö oikeasti kokeilla tota huutonettia, kun kirppikseen on vielä aika...

[QUOTE="poikia3";25756574]Muu varmaankin ok. Leluista en ikinä maksaisi noin paljon, vähintään -50 pitää olla hinnan halvempi kuin uudella.[/QUOTE]

Käsititköhän nyt ihan oikein, siis ap kirjoitti että myyntihinta olisi 20-30% normihintaan nähden, ei 20-30% halvempi kuin uusi. Tai näin minä sen käsitin. :-D

Lasten vaatteista en kyllä paljoakaan yli 2€ maksais ja silloin tarttis olla jo tosi hyvä vaate, käytettyjä kenkiä en osta lapselle, itselleni en ole enää vuosiin ostanut mitään kirpparilta.

[QUOTE="vieras";25756856]Lasten vaatteista en kyllä paljoakaan yli 2€ maksais ja silloin tarttis olla jo tosi hyvä vaate, käytettyjä kenkiä en osta lapselle, itselleni en ole enää vuosiin ostanut mitään kirpparilta.[/QUOTE]

kyse on naisten vaatteista, paitoja, tunikoja, toppeja....

Yhteistyössä