Minkähän testin mä menin tekemään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja potkuri85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

potkuri85

Aktiivinen jäsen
05.10.2006
4 177
0
36
linkin,linkin,linkin... jne kautta löyty joku "seksi testi", no vastailin sitte niihin kysymyksiin, mutta ei kyllä oikeeta säpo:a laittanu siihen mitä kysyttiin... sit ku se "vastaus" tuli, nii siinä luki että *sinua on höynäytetty, tämän testin laati xxxx(sähköposti) ja nyt hän ja muut testin tehneet tietävät kaiken seksielämästäsi.. :o |O

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
no ei oo... :'( :headwall:

Onhan... ja harmiton. Ei kukaan mitään tietoa saa, kunhan höynäytti sinua.

no meneehän se sille jonka sivuilta mie sen linkin siihen testiin löysin, siinä oli sen henk.koht. säpo... ja sille mun asiat kaikken vähiten kuuluu :whistle: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
no ei oo... :'( :headwall:

Onhan... ja harmiton. Ei kukaan mitään tietoa saa, kunhan höynäytti sinua.

No kyllä ne vastaukset menee kaverille!

:kieh: So? On tainnut kaveri itse ensin joutua saman uhriksi... Ja mistäpä tietää, kuinka tosissasi olet vastannut.

Alkuperäinen kirjoittaja ällikällä lyöty:
No voi VITTU! Ei olis yhtää kiva juttu! Jotain omaa sentäs pitää olla elämässä mistä kukaan ei tiedä, edes se ystävä!

eikä se ees oo mun ystävä. kaukana siitä... |O :headwall:

No vielä pahempi asia... uskomatonta paskaa sitä saa silmilleen täällä netin antoisassa maailmassa! Kyllä mulla ainakin olis tollasen jälkeen päivä, viikko ja kuukausi ihan piloilla. Eikä sen puoleen mun parhaan ystävänkään tarttis kaikkea tietää...

Alkuperäinen kirjoittaja se ällikkä taas:
Alkuperäinen kirjoittaja ällikällä lyöty:
No voi VITTU! Ei olis yhtää kiva juttu! Jotain omaa sentäs pitää olla elämässä mistä kukaan ei tiedä, edes se ystävä!

eikä se ees oo mun ystävä. kaukana siitä... |O :headwall:

No vielä pahempi asia... uskomatonta paskaa sitä saa silmilleen täällä netin antoisassa maailmassa! Kyllä mulla ainakin olis tollasen jälkeen päivä, viikko ja kuukausi ihan piloilla. Eikä sen puoleen mun parhaan ystävänkään tarttis kaikkea tietää...

sanoppa kuule elä muuta... :headwall: