V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yksittäistapauksia joita ei saa yleistää.Käyppäs ruokajonossa kyselemässä onko...
Miksi sun elämä on paskaa?tsiisus kun tyhmä aloitus taas joltain kermaperseeltä..
Persutrolli Mätisäkki tekee jatkuvalla syötöllä tyhmiä aloituksia ja vääristelee ja poistattaa vastaajan tekstejä.tsiisus kun tyhmä aloitus taas joltain kermaperseeltä..
Melko samaa mieltä. 1980-luvun hulluuden eläneenä en kaipaa samanlaista humpuukkielämää.Olen apn kanssa samaa mieltä. Siksi kun olen elänyt 50- luvulta tähän päivään ja nähnyt sekä kokenut kuinka suomalaisten hyvinvointi on kasvanut huippuunsa.
Kun ihmisellä ei ole vertailukohdetta niin on vaikea huomata miten hyvin asiat tänäpäivänä on.
Asiat ovat olleet liiankin hyvin ja olemme menossa kohti basics ja pois kaikesta turhuudesta kohtuuteen ja hömpästä perusasioihin.
Olen apn kanssa samaa mieltä. Siksi kun olen elänyt 50- luvulta tähän päivään ja nähnyt sekä kokenut kuinka suomalaisten hyvinvointi on kasvanut huippuunsa.
Kun ihmisellä ei ole vertailukohdetta niin on vaikea huomata miten hyvin asiat tänäpäivänä on.
Asiat ovat olleet liiankin hyvin ja olemme menossa kohti basics ja pois kaikesta turhuudesta kohtuuteen ja hömpästä perusasioihin.
Mökin ylläpito ja siellä ravaaminen on turhaa rahanmenoa.Tömän päivän ajatus on se, jos vuodessa ei ole varaa siihen kolmanteen etelän matkaan, menee huonosti. Suomalaiset ovat mökki kansaa, no sitähän ei lasketa miksikään.
Olenko onneton köyhä kun en ole koskaan käynyt etelässä rantalomalla?Tämän päivän ajatus on se, jos vuodessa ei ole varaa siihen kolmanteen etelän matkaan, menee huonosti.
Mutku nykyään ajatellaan niin, että jokaiselle pitää taata sama elintaso riippumatta siitä tekeekö töitä vai ei ja onko käyty kouluja vai ei.Jokainen on oman onnensa seppä Suomessa koska meillä on ilmainen koulutus. On viitseliäisyydestä kiinni saavuttaako haluamansa elintason. Vaikka eihän se onnellisuutta takaa.
Perusasiat taataan perustuslaissa. Vanha kansa oli viisaampi kuin tämän ajan poliittiset broilerit.Mutku nykyään ajatellaan niin, että jokaiselle pitää taata sama elintaso riippumatta siitä tekeekö töitä vai ei ja onko käyty kouluja vai ei.