Minkähän takia Yle ja HS jaksavat päivästä toiseen väittää suomalaisilla menevän todella huonosti, vaikka melkein kaikkien elämä sujuu oikein hyvin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen apn kanssa samaa mieltä. Siksi kun olen elänyt 50- luvulta tähän päivään ja nähnyt sekä kokenut kuinka suomalaisten hyvinvointi on kasvanut huippuunsa.
Kun ihmisellä ei ole vertailukohdetta niin on vaikea huomata miten hyvin asiat tänäpäivänä on.
Asiat ovat olleet liiankin hyvin ja olemme menossa kohti basics ja pois kaikesta turhuudesta kohtuuteen ja hömpästä perusasioihin.

Olen apn kanssa samaa mieltä. Siksi kun olen elänyt 50- luvulta tähän päivään ja nähnyt sekä kokenut kuinka suomalaisten hyvinvointi on kasvanut huippuunsa.
Kun ihmisellä ei ole vertailukohdetta niin on vaikea huomata miten hyvin asiat tänäpäivänä on.
Asiat ovat olleet liiankin hyvin ja olemme menossa kohti basics ja pois kaikesta turhuudesta kohtuuteen ja hömpästä perusasioihin.
Melko samaa mieltä. 1980-luvun hulluuden eläneenä en kaipaa samanlaista humpuukkielämää.
Monet luulivat elävänsä kuin sen ajan amerikkalaisissa tv-ökysarjoissa.

👍