Minkähän takia tätäkään ei ole aiemmin keksinyt? *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Junnu on ollut aina kova poika syömään,mutta jostain syystä jugurtit eivät ole uponneet. En ole ikinä tajunnut, miksi. Toistakymmentä vuotta koitin. Ostin aina kaikki uutuusjugurtit ja sama juttu. Söi kyllä, kun nokan eteen laitettiin, mutta ei ottanut välipalaksi vapaaehtoisesti. Kun kysyin syytä, ei vaan tykännyt. Noh, reilu kuukausi sitten aloin ostamaan maustamatonta jugurttia. Ja nyt saan kantaa sitä niska limassa kotiin :D Sekoittaa jugurttiinsa marjoja ja hedelmiä eikä tippaakaan sokeria. Miksei voinut sanoa, että maustetut jugurtit ovat liian makeita? Tai ehkä tolla ei ollut vertailukohdetta ja siksi ei osannut sanoa, miksi ei jugurtista tykkää =)

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Ehkä siksi, että laktoositon maustamaton jogurtti olisi vienyt sinut vuosien varrella konkurssiin. ;)
:D :D Totta. Tosin tuota laktoositonta ei ole kauaa ollut ja junnullakin laktoosi-intoleranssi vasta muutaman vuoden. Mutta ei kyllä tullut ikinä mieleeni, että lapsen mielestä maustetut jugurtit on liian makeita.

Täällä toinen joka ei jogurteista välitä. Joskus harvoin syön.
Tykkään kyllä maustamattomasta ja joukkoon leseitä ja marjoja tai hedelmiä, enkä myöskään lisää sokeria, korkeintaan hunajaa joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Asiasta viidenteen, sairastuiko AP illalla, pääsitkö tekemään työt?
Mulle iski sen oksentamisen jälkeen sellainen päänsärky, että luulin verisuonen katkeavan päässä :( Oli pakko mennä nukkumaan. Aamulla olin ihan kunnossa. Veikkaan, että stressiperäistä. Pääsin siis töihin, joskin kaikki meni töissä persiilleen. Olisin ihan hyvin voinut olla pois töistäkin.

Kannattaa koitaa myös "parta-äijää" eli turkkilaista maustamatonta jugurttia--> saa tosi isoja "pöniköitä".
Tosin se hieman paksumpaa ja olisiko rasvaisempaa kuin normi jugurtit, mutta älyttömän hyvää marjojen, ananaksen ja mehukeiton kanssa :p

Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:
Kannattaa koitaa myös "parta-äijää" eli turkkilaista maustamatonta jugurttia--> saa tosi isoja "pöniköitä".
Tosin se hieman paksumpaa ja olisiko rasvaisempaa kuin normi jugurtit, mutta älyttömän hyvää marjojen, ananaksen ja mehukeiton kanssa :p
Mä ostin sitä, mutta ei sopinut vatsalle.

Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:

Se on aivan taivaallisen hyvää mutta siinä tais olla joku 10 % rasvaa ;).

Ja kiitti vaan Keittis, mä ostin hormooneissani vain ruusunmarjaviiliä tänään, en yhtään maustamatonta jogurttia. Ja nyt tekee sitten mieli just sitä mustikoiden kera. :kieh:

Yhteistyössä