Minkätakia Huutiksessa ei mene 60 cm tyttövauvan vaatteet kaupaksi?

  • Viestiketjun aloittaja kaupustelija
  • Ensimmäinen viesti
Olisko vatsasyntynyeen tytön äidit (ystävistä ja sukulaisista puhumattakaan) niin hullaantuneita, että kaupasta tulee mukaan tuota 60 senttistä ihanaa vaatetta niin paljon, ettei sitä enää tarvitse huudella? :)
 
vieras
Olisko että tuon kokoisia vaatteita ostetaan usein jo ennen syntymää ja monetha eivät veilä silloin tiedä vauvan sukupuolta tai eivät luota sukupuoliarvioon.
Toivottavasti saat kuitenkin kaupan käymään. Itse olisin ihan ihastuksissani noin pienistä tytön vaatteista, mutta mulla on vain poikia... :D
 
mia
Kokeilepa vaatepakettia. Yksi yhteinen kuva vaatteista ja sitten vielä erikseen jo nuo ottamasi kuvat. Voi olla postikuluineen järkevämpää ostaa useampia vaatteita kerralla.
 
Tuo vaatekoko on kuitenkin selaienn, ettei se mene kuin hetken ja kaikki tuo lahjaksi pienelle tuon kokoisia vaatteita, ihmisillä ei ole tarvetta ja kuitenkin postikulut kun tulee päälle niin alesta saa uutta edullisesti.
Siksi olen aina antanut tarvitsevalle ja parhaat säästäny.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaupustelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Teppana:
Alkuperäinen kirjoittaja kaupustelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Onko liian iso paketti?
Myyn yksitellen!
Millasia hintoja sulla on? Postikuluineen yksittäisen vaatteen ostaminen voi olla turhan tyyristä.
Bodyt 1,90, setit 3,90 jne...

Postikulut helpostikuorilla 0,90...

:(
No pelkästä bodysta en maksaisi 2,80e yhteensä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaupustelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Teppana:
Alkuperäinen kirjoittaja kaupustelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Onko liian iso paketti?
Myyn yksitellen!
Millasia hintoja sulla on? Postikuluineen yksittäisen vaatteen ostaminen voi olla turhan tyyristä.
Bodyt 1,90, setit 3,90 jne...

Postikulut helpostikuorilla 0,90...

:(
No eihän noi tietysti ihan pahoja hintoja ole, mutta varsinkin näin alennusmyyntien aikaan en minä ainakaan ehkä lähtis maksamaan käytetystä liki kolmea euroa. Kokeilepa tosiaan pakettina jos menis paremmin! Onnea kauppoihin bd:)
 
ne on kuitenkin käytettyjä. kokeile sitä pakettia..
se riski pitää ottaa kun haali lapselle vaatteita ettei niistä saa rahaa vaan ne pitää antaa pois viemästä tilaa. näin mäkin luultavasti teen. siskolleni olen kaiken luvannut ja ihan ilmaiseksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaupustelija:
Ilmaiseksiko ne pitäisi antaa?
Siistit, ihan käyttövaatteet.
Ei mitään ysärirytkyjä todellakaan!
Mulla oli kirpparilla ehjiä, puhtaita, risat karsin roskiin, hintaan 5 kpl eurolla.
Eikä kukaan edes jäänyt katsomaan, "liian pieniä jo" oli yleisin kommentti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
ne on kuitenkin käytettyjä. kokeile sitä pakettia..
se riski pitää ottaa kun haali lapselle vaatteita ettei niistä saa rahaa vaan ne pitää antaa pois viemästä tilaa. näin mäkin luultavasti teen. siskolleni olen kaiken luvannut ja ihan ilmaiseksi.
Näinpä ja tämä alennusmyyntiaika ei ehkä ole paras mahdollinen aika myydä, kun uusiakin bodeja saa samaan hintaan.
 
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja kaupustelija:
Ilmaiseksiko ne pitäisi antaa?
Siistit, ihan käyttövaatteet.
Ei mitään ysärirytkyjä todellakaan!
No mut se on vaan tosiasia, että esim. alennusmyynneistä saa sillä 3? jo uuden, ja nuo 60 senttiset mahtuu yleensä niin muutaman viikon ajan, ettei niiden (ainakaan mulla) tarvi olla mitään kaikkein "hienoimpia" ja laadukkaimpia, eli ihan halpakaupan bodyt kelpaa.
Jos muutaman kymmenen kilometrin säteellä on kirppis, vie sinne myyntiin, sieltä voisi halvat vaatteet mennä paremmin kaupaksi kun postarit ei ole nostamassa hintaa!
 

Yhteistyössä