Minkätakia Huutiksessa ei mene 60 cm tyttövauvan vaatteet kaupaksi?

  • Viestiketjun aloittaja kaupustelija
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kaupustelija:
Ilmaiseksiko ne pitäisi antaa?
Siistit, ihan käyttövaatteet.
Ei mitään ysärirytkyjä todellakaan!
No ilmaseksi minä olen aina antanut jollekkin tutulle, en ole koskaan osannut käytetyistä vaatteista hintaa pyytää :/
Mulle on pääasia että joku ottaa ne mielellään vastaan ja ne tulevat käyttöön.
Neuvolan kierrätyslaatikkoon olen myös vienyt säkkikaupalla vaatteita, mutta harmikseni olen löytänyt niitä vaatteita kirpparilta myynnissä.
 
kiina
mä laitan siistit tyrkylle pakettina huutikseen pilkkahinnalla, jos menevät niin hyvä. seuraavaksi tarjoan niitä tutuille/sukulisille ukon työkavereille tms. ilmaiseksi, jos ei kelpaa niin vien konttiin. minusta on hyvä jos vaikka 20käytetyn hinnalla saa yhden uuden!
 
vieras
Jos yhdestä bodysta menee postikuluja 0,90, niin mä en osta vain yhtä. Kannattaa laittaa edes niin monta vaatetta yhteen pakettiin myyntiin, kuin mitä siihen kuoreen saa mahtumaan. Varmasti helpostikuoreen menee enemmän, kuin yksi body.
Ja tavallinen body menisi tavallisellakin halvemmalla postimerkillä. Mua tökkii, jos myyjä lisää vielä kuorenkin hinnan...
Enkä henk. koht. jaksa selata ja plarata yksittäisiä vaatteita, mieluummin etsin kivoja, kohtuuhintaisia paketteja.
 
kirppari
Huutonetissä on oikeasti järkyttävät hinnat, tavaraa myydään normihintaan ja postimaksut päälle. Työpaikan nettikirpputorilla normaali hinta käytetystä bodysta on 0.5-1e, isommat vaatteet 1-2e. Suurin osa vaatteista menee kaupaksi isommissa paketeissa, ostajat eivät vaan osta yksittäin.
 
Mä alan kohtapuoliin metsästelemään taas 56-60cm tytölle vaatetta.

Mutta en mä niitä yksittäisiä jaksa selata (paitsi jos satun tarvitsemaan toppapukua tms. "isompaa" ), jokaisesta pitäis erikseen sopia myyjän kanssa ja maksaa hyvässä lykyssä erilliset postikulutkin.

Mieluummin katson niitä paketteja, ja niistäkin sellaisia kohtuuhintaisia käyttövaatteita.
Tiedän jo nyt, etten tarvitse esim. 15kpl liivihameita sitä kokoa, kun käyttöä on korkeintaan yhdelle, enkä sellaisesta paketista siksi aio maksaakaan kymmeniä euroja.
 

Yhteistyössä