Minä en ikinä ikimaailmassa käytä koirasta nimitystä "hän", mutta ei tästä kuvasta voi muuta sanoa, kuin että HÄN on niin kovin suloinen!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29697525:Meillä on rescue-rekku eli Pietarin porttikonginvartija
Tsekeistä jos hakee, niin hinta vaihtelee 500 - 1200:n välillä. Suomessa hinta on tietääkseni pyörinyt ainakin 1200 ja 1400 välillä, riippuen kasvattajasta.Feger, jos saat kertoa; paljonko tsekkisi suunnilleen maksoi? Tiedän rodun huonot puolet mutta kuitenkin...
Kiitos vastauksestaTsekeistä jos hakee, niin hinta vaihtelee 500 - 1200:n välillä. Suomessa hinta on tietääkseni pyörinyt ainakin 1200 ja 1400 välillä, riippuen kasvattajasta.
Eipä kestä kiitellä! Kannattaa nyt seurata rodun tilannetta, että mihinkä lähtee kehittymään ja harkita todella painavin perustein. Näitten luonne on aivan upea, mutta nämä ovat myöskin aktiivisia koiria, joten ihan kaikkien koteihin nämä eivät välttämättä sovi. Meille tämä on osoittautunut tähän mennessä parhaiten sopivaksi ja olen kyllä muitakin rotuja katsellut, mutta aina päätynyt uudelleen ja uudelleen tähän samaan. Nämä kun suorastaan palvovat lapsia ja olen tehnyt saman havainnon, että rakastavat koiranpentuja. Ainakin nää kaks, mistä mulla on itsellä kokemusta, ovat olleet todella perhekeskeisiä koiria.Kiitos vastauksesta
On siinä kieltämättä melkein kaikkia värejä, mitä koirasta voi löytyä.Meahin sekoitus on huikean värinen
Ihanan dynaaminen tuo hyppykuva