Laitan vähän paremmaksi 10 cm koroilla 197.5! : )Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:Riippuu minkä luokittelee kirahviksi. Olen 187 cm.Alkuperäinen kirjoittaja Kurkottaa alas ja katsoo teitä -P-:Olenko oikeasti ainoa kirahvi täällä?
Kuinka pitkä on miehes, 2m?Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:Riippuu minkä luokittelee kirahviksi. Olen 187 cm.Alkuperäinen kirjoittaja Kurkottaa alas ja katsoo teitä -P-:Olenko oikeasti ainoa kirahvi täällä?
184 cm. Ei ole ongelma, varsinkaan kun en käytä korkoja tällä nro. 45 räpylälläni... Pituus on vaan numeroAlkuperäinen kirjoittaja 150cm:Kuinka pitkä on miehes, 2m?Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:Riippuu minkä luokittelee kirahviksi. Olen 187 cm.Alkuperäinen kirjoittaja Kurkottaa alas ja katsoo teitä -P-:Olenko oikeasti ainoa kirahvi täällä?
Niin onkin =) Minulla on sentään vain 39 numeroiset räpylät..Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:184 cm. Ei ole ongelma, varsinkaan kun en käytä korkoja tällä nro. 45 räpylälläni... Pituus on vaan numeroAlkuperäinen kirjoittaja 150cm:Kuinka pitkä on miehes, 2m?Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:Riippuu minkä luokittelee kirahviksi. Olen 187 cm.Alkuperäinen kirjoittaja Kurkottaa alas ja katsoo teitä -P-:Olenko oikeasti ainoa kirahvi täällä?