Minkämaalaisista miehistä pidät?

  • Viestiketjun aloittaja Kissanainen
  • Ensimmäinen viesti
Cycadeen
Kaikki tummat ja tuliset :D . Kolmen päivän sänki ja veikeä ilme rukseissa nappi silmissä WAU. Saa tämän työn jalat veteläksi. Oma ihana mies saksalainen ja tumma. Vieläkin näiden avioliittovuosien jälkeen ajattelen, että piuru osaa olla helvetin komea mies! kasvot on semmoset oikein miehekkäät ja se ääni millä puhuu, kuin viskiä :p Kyllä kaikki suomalaiset exät siihen verrattuna ihan hiirulaisia!
 
Turkilmas
Mun sydämen on muuten jo 11-vuotiaana särkenyt eräs Saudi-Arabiasta kotoisin oleva poika B) . Me kun seukattiin Saksassa kansainvälisellä leirillä ja se ryökäle meni pussailemaan norjalaisen tytön kanssa. Ja mä sit tietty jätin sen :D

Muoks: meni vähän ohi aiheen, tuli vaan juttu yhtäkkiä mieleen :D :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Apuaaa, Maajussi-Seppo :D Se on niin juntin oloinen, ohjelmassa ainakin oli! Mistä tuollaisen tyypin kanssa vois jutellakaan...
Makuasia vissiin tämä:)
no tavallisten ihmisten kanssa mä keksin hyvinkin juteltavaa mistä aiheesta vaan. mut niitten kanssa jotka nostaa itsensä toisten yläpuolelle mulla ei oo mitään juteltavaa joska ne vasta niitä tosi juntteja onkin.
 
vieras
Riippuu ihmisestä...mutta ruotsalaiset- ja norjalaiset miellyttää.Hintelät,tummat ja karvaiset miehet ei iske (esim. italiaanot ja turkkilaiset).Toisaalta taas tiedän erittäin komeita argentiinalaismiehiä,sieltäkin löytyy vaaleampia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Apuaaa, Maajussi-Seppo :D Se on niin juntin oloinen, ohjelmassa ainakin oli! Mistä tuollaisen tyypin kanssa vois jutellakaan...
Makuasia vissiin tämä:)

Hollantilaiset ja ranskalaiset on aika jees...
Mä puhuin nyt vaan ulkonäöstä, ja Seppo tuli mieleen ensimmäiseksi sellaisesta nallekarhun oloisesta Miehestä, joka on sekä riittävän isokokoinen (pitkä, harteikas) ja jonka käsitstä näkee, että se on tehnyt niillä käsillään oikeasti töitä. Musta punttisalilta hankitut lihakset on rumat, neitimäiset.

Ja vaikka Seppo olikin tässä nyt ihan vaan ulkonäkönsä takia, niin kyllä mä luulen, että sen kanssa juttukin luistaisi... ujohan se on, mutta huumorintajua kuitenkin tuntui löytyvän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Silla mista maasta on kotoisin, ei oikeastaan ole mitaan valia. Oma mies vaan sattuu olemaan suomalainen.Hyvin voisin kuvitella, etta mieheni voisi olla vaikka Kanadasta, Australiasta , Uudesta Seelannista
Henk.koht. olen eri mieltä. Itse en voisi kuvitella eläväni ulkomaalaisen kanssa, ihan johtuen kieli- ja kulttuurieroista. Haluan kommunikoida tärkimmässä ihmissuhteessani äidinkielelläni, ja haluan suoda saman myös toiselle osapuolelle. Mut kivojahan noi ulkomaanelävät katsella on (paitsi pienet ja hontelät ja liian karvaiset ;)...)
 
Ei sillä maalla niinkään ole väliä, vaan miten muuten synkkaa.
Mutta jos ihan makuasioista puhutaan, niin tumma ja tulinen on minun makuuni. Ja vaikea kuvitella, että voisin tuntea kovin voimakasta vetoa vaaleaan mieheen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Silla mista maasta on kotoisin, ei oikeastaan ole mitaan valia. Oma mies vaan sattuu olemaan suomalainen.Hyvin voisin kuvitella, etta mieheni voisi olla vaikka Kanadasta, Australiasta , Uudesta Seelannista
Henk.koht. olen eri mieltä. Itse en voisi kuvitella eläväni ulkomaalaisen kanssa, ihan johtuen kieli- ja kulttuurieroista. Haluan kommunikoida tärkimmässä ihmissuhteessani äidinkielelläni, ja haluan suoda saman myös toiselle osapuolelle. Mut kivojahan noi ulkomaanelävät katsella on (paitsi pienet ja hontelät ja liian karvaiset ;)...)
Samaa mielta pienista ja honteloista :D

Mina taas voisin ihan hyvin keskustella englanniksi siina missa suomeksikin.

 

Yhteistyössä