Minkälaista pitsaa teen huomenna?

IhanaValo
No aikalailla jauheliha-kinkku-peruspizzaa meilläkin tehdään--tosin joskus vähän piristetään laittamalla esim.ananasta, oliiveja, herkkusieniä, kebabbia, salamia/pepperonia, paprikaa...:)
 
Aurajuusto, ehdottomasti. Meillä syödään harvoin pitsaa ilman sitä (eikä ilman valkosipulia). :)

Mä olen myös tykästynyt laittamaan pitsaan mozzarellaa, ihan siis viipaleina. Sitä, tomaattia ja pestoa. <3
 
kotileipuri-
Jos vaihtelua kaipaa, suosittelen ilmakuivattua kinkkua ja rucolaa pizzan päälle, sen jlk kun se on otettu uunista. Ja jos tykkää parmesaanista, sen lastut sopivat siihen, mozzarella toki miedompaa.
 
  • Tykkää
Reactions: mamatsu
Jaa, mie tykkään jauheliha- salami- pepperoni tai chili- sipuli- paprika- ananas- herkkusieni- homejuusto
täytteestä. :D Jauhelihan sijasta makkaraa tai kinkkua, broileria tai possunlihaa kuutioina
Niin ja joskus myös mozzerellasta.
Niin epäterveelistä :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
"jepulis"
Kana-barbeque pizza. Eli pitsaan tulee normaalin tomaattikastikkeen päälle barbequekastiketta, sitten paistetut kanapalat, sitten paistettua punasipulia, tomaattia ja juustoraaste. On hyvää!
 
kotileipuri-
Mitäs sinne itse pitsaan kannattaa laittaa, ettei tulisi liikaa erilaisia täytteitä? Alkoi kuulostaa hyvältä :heart:
Meillä tehdään tota hyvinkin usein ja uppoaa siis lapsiinkin, pohjasta teen tosi ohuen ja rapean, täytteet hyvinkin tomaattipohjaisia, vähän mututuntumalla ja mitä kaapista löytyy. Kannattaa ottaa vaikka googlesta kuvahaulle ilmakuivattu kinkku ja pizza, kuvat kertoo puolestaan. :) Oikeasti todella hyvää!
 
Kiitos vinkeistä! :flower:

Teen aikuisille parmankinkkupitsaa punasipulin, tomaatin ja rucolan kanssa ja lapsille kinkku-salami-ananaspitsaa.

Jos jollain on antaa hyvä pitsapohjan ohje, sekin otetaan ilolla vastaan. :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28512938]Miksi teette pizzasta "hedelmäsalaattia" laittamalla siihen ananasta? En ole koskaan tätä ymmärtänyt.[/QUOTE]

Koska se on eksoottista. Todella rohkeaa ja innovatiivista on sitten laittaa vaikka persikkaa.
 

Yhteistyössä