Tää voiskin maistua aikuisille, noi meidän ronkelit varmaan vaatii jotain tavallisempaa. :stick:Jos vaihtelua kaipaa, suosittelen ilmakuivattua kinkkua ja rucolaa pizzan päälle, sen jlk kun se on otettu uunista. Ja jos tykkää parmesaanista, sen lastut sopivat siihen, mozzarella toki miedompaa.
Mitäs sinne itse pitsaan kannattaa laittaa, ettei tulisi liikaa erilaisia täytteitä? Alkoi kuulostaa hyvältä :heart:Jos vaihtelua kaipaa, suosittelen ilmakuivattua kinkkua ja rucolaa pizzan päälle, sen jlk kun se on otettu uunista. Ja jos tykkää parmesaanista, sen lastut sopivat siihen, mozzarella toki miedompaa.
Meillä tehdään tota hyvinkin usein ja uppoaa siis lapsiinkin, pohjasta teen tosi ohuen ja rapean, täytteet hyvinkin tomaattipohjaisia, vähän mututuntumalla ja mitä kaapista löytyy. Kannattaa ottaa vaikka googlesta kuvahaulle ilmakuivattu kinkku ja pizza, kuvat kertoo puolestaan. Oikeasti todella hyvää!Mitäs sinne itse pitsaan kannattaa laittaa, ettei tulisi liikaa erilaisia täytteitä? Alkoi kuulostaa hyvältä :heart:
Tämä on minun ja osan lapsia suosikki.Laitan aina kanssa oliiveja myöskin.Jos vaihtelua kaipaa, suosittelen ilmakuivattua kinkkua ja rucolaa pizzan päälle, sen jlk kun se on otettu uunista. Ja jos tykkää parmesaanista, sen lastut sopivat siihen, mozzarella toki miedompaa.