lohta, siikaa muikkua, ahvenia, haukia vai mitä. itse syön lohta ja muikkua. myös ahven ja hauki menee kun siitä on varmasti kaikki ruodot poistettu.
Ai jaa, minä taas olen kuullut, että niissä on mikromuovia. Yksikään pyydystämäni kal ei kuitenkaan ole vielä ollut valmiiksi muovipussissa.Kaloissa on microsiru, siksi en syö.
Vetäsit laadulla tähän ralliin, kuin Räikkönen ikään!Lohi ja kuha.
no en kyllä itsekään syö särkiä.Kaikki muut käy paitsi ei särjet.
Ruodot on terveellisiä!no en kyllä itsekään syö särkiä.
Särjet kannattaa panna suolaan ja kuivattaa.Kaikki muut käy paitsi ei särjet.
Salaisuus on se, että nuo kaksi kalaa ovat helpoimmat saatavilla.Vetäsit laadulla tähän ralliin, kuin Räikkönen ikään!
voihan ruotoiset kalat tosin tehdä vaikka kalapulliksi, sinne ne ruodot jauhaantuuRuodot on terveellisiä!
kyllä niitä valitettavasti sieltäkin järvestä löytyy, tosin vähemmänJärvikalaa vissiin kannattas suosia niin ei tuu noita muoveja ja myrkkyjä.
Järvikalaa vissiin uskaltaa syyä muutenkin kun kaks kertaa viikossa...?kyllä niitä valitettavasti sieltäkin järvestä löytyy, tosin vähemmän
uskoisin näinJärvikalaa vissiin uskaltaa syyä muutenkin kun kaks kertaa viikossa...?
Oletko koskaan saanut joukon hauen ruotoja kurkkuusi?Ruodot on terveellisiä!
Armeijan. Pahimillaan yskin ..no tuntui tunnilta, ennenkuin löysin kaapista ruisleipää! Sen jälkeen en ole tainnut syödä kalaa ilman.Oletko koskaan saanut joukon hauen ruotoja kurkkuusi?
Maistoin tässä yks päivä, mutta ei se niin häävin makuista ollut.P il lua
Et vaan ymmärrä hyvän päälleMaistoin tässä yks päivä, mutta ei se niin häävin makuista ollut.
Ehkä mausteet eivät sattuneet kohdalleen?