Minkälaisia vaatteita käytätte vauvalla, joka ei vielä istu itse?

  • Viestiketjun aloittaja mielipide
  • Ensimmäinen viesti
Bodyt vauvamaisia?????? :eek: Eikö vauvan kuulukin olla vauvamainen?

Kyllä mua harmitti keväällä sen vauvan puolesta (oli 6kk) joka selkä paljaana istui vauvakeinussa. Varmasti paleli.

Meillä bodyjä käytetty vaippaiän loppuun. Johonkin kahteen vuoteen. Viis vauvamaisuudesta, mukavuus ennenkaikkea!
 
v
Meillä lapsilla on aina body alla ja päällä jotain kaunista prinsessaa. Sit jos on kuumempi ilma niin nätti hörhelö body ja mekko esim. Ei näytä rumalle, eikä paista selkä.
 
mamma
voihan sen paidan alle laittaa lyhyt hihaisen bodyn tai sellaisen hihattoman niin ei ole niin kuuma,mut ei kuitenkaan selkä näy näin ainakin itse käytän kun paitaa pidän pienellä.
 
biitsi
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä vielä reilu kaksvuotiaskin käyttää bodeja. Mitäs vauvamaista niissä on?
Peesi, tai siis 2-vuotiaaksi on ihan ostettukin bodeja vielä. Peruspaidat ei pysy kunnolla housuissa kun vauhti on kova.

Ja mikä muu kuin vauva se on, joka ei vielä istuakaan osaa? :D

Osaako teidän kaksvuotiaat oikeesti avata bodyjen nepparit (jotka on aika tiukkoja..) kun menevät vessaan? Meillä ei ainakaan, joten bodyt vaihtu paitoihin reilu vuoden vanhana kun ymmärsi potan tarkoituksen.
 
Jenis
Alkuperäinen kirjoittaja biitsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä vielä reilu kaksvuotiaskin käyttää bodeja. Mitäs vauvamaista niissä on?
Peesi, tai siis 2-vuotiaaksi on ihan ostettukin bodeja vielä. Peruspaidat ei pysy kunnolla housuissa kun vauhti on kova.

Ja mikä muu kuin vauva se on, joka ei vielä istuakaan osaa? :D

Osaako teidän kaksvuotiaat oikeesti avata bodyjen nepparit (jotka on aika tiukkoja..) kun menevät vessaan? Meillä ei ainakaan, joten bodyt vaihtu paitoihin reilu vuoden vanhana kun ymmärsi potan tarkoituksen.
Meillä äiti auttaa, kun lapsi menee vessaan :)

Nyt kesällä tosin poika on alkanut pottailla omatoimisesti, siis ilman että muistuttelen pissahädästä, ja on pidetty tavallista t-paitaa vaan. Syksyksi ei enää bodeja olekaan sopivia.
 

Yhteistyössä