minkälaisia ovat kaksoset miehet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja truut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

truut

Vieras
tämän horoskooppimerkin alla syntyneet? minulla on heistä aika huono kuva. heittävät vitsejä ympäriinsä ja puhua pälpättävät sekä muuttavat usein mieltään ja ovat ailahtelevia. onko tämä totta?

Kaksoset

Olet nopea ja älykäs. Molemmat sukupuolet pitävät sinusta, koska olet biseksuaalinen. Odotat saavasi kaiken mitättömin ponnistuksin. Olet helppoheikki ja sinulla on taipumusta sukurutsaukseen.

mun mies on horoskoopiltan kaksonen.
On aika hiljainen, ei puhu ennen kun on asiaa, suhtautuu varausella muihin mutta tulee kiakkien kanssa toimeen.
Huumorintajuinen ja osaa nauraa myös itselleen.
Viihtyy kotona.
Suuttuessaa on hiljaa ja tai sit tiuskii

Alkuperäinen kirjoittaja truut:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
miehistä ei ole kokemusta.. itse olen enkä ole ainakaan kuvailemasi kaltainen:D

oletko kaksonen? millainen olet luonteeltasi?

pistitpä pahan, pitäis ehkä kysyä joltain läheiseltä:D melkolailla positiivinen ja iloinen. hieman mustasukkainen mutta rakastava. myös hieman kaksipuoleinen kuten kaksosilla tapana..

Exä oli kaksonen, oli kyllä sellainen ailahtelevainen, aika vaikea, itsekäs luonne. Paljon hyvääkin siinä kyllä oli: ahkera ja aikaansaava, aina touhuamassa jotain ja osasi tehdä melkein mitä vaan. Eikä kyllä ollut mikään häntäheikki, suoraselkäinen tyyppi. Tuli kaikkien kanssa toimeen, pidetty tyyppi.

Alkuperäinen kirjoittaja truut:
miehistä ei ole kokemusta.. itse olen enkä ole ainakaan kuvailemasi kaltainen:D

oletko kaksonen? millainen olet luonteeltasi?

pistitpä pahan, pitäis ehkä kysyä joltain läheiseltä:D melkolailla positiivinen ja iloinen. hieman mustasukkainen mutta rakastava. myös hieman kaksipuoleinen kuten kaksosilla tapana..

mitä tarkoitat kaksipuoleisella...? oletko näsäviisas?

Mun isä sekä mun esikoinen ovat kaksosia. Molemmat ovat vilkkaita ja puheliaita. Mun isällä varsinkin on kokoajan montarautaa tulessa ja suoriutuukin niistä yleensä ihan hyvin. Molemmat ovat äkkipikaisia ja tempperamenttisia, mutta kuitenkin ovat mukavaa seuraa ja ystävällisiä toisille. Kumpikaan ei ole ailahtelevainen vaan enemminkin päälle päsmäreitä, jotka eivät mieltään helposti muuta.

:D en mielestäni mitenkään näsäviisas vaan että käyttäytyy myös siten, ettei päälle päin ehkä uskoisi.. "kuuluu" mielestäni kaksosen luonteenpiirteisiin jos nyt yhtään näihin edes uskoo.

Kaksonen on muuttuva, siis kaikki muuttuu, jatkuvasti. Just kun luulit että tunnet sen niin sulle esittäytyykin aivan uusi ihminen. Jos omaat joustavuutta mutta et ripustaudu ja innostut kaikista uusista älyttömistäkin ideoista, niin voit pärjätä. Mustasukkaisuutta kaksonen ei tajua, flirttiä kyllä. Suhteessa kaksonen on uskollinen, jos sinä luotat häneen.

Lapseni isä on kaksonen ja sen mukaan on toiminutkin. Kuin kaksi ihmistä, hänellä oli ja on varmaan vieläkin kaksi elämää menossa, petti ja salaili.
Äitini on kaksonen ja hänkin on "huijannut". Mutta se on pitkä juttu se.
Älykkäitä kumpikin.

Yhteistyössä