Minkälaisia leluja ostatte kirpparilta?

Itellä kirpparipöytä parin viikon päästä ja aattelin tuota lastenhuonetta tyhjentää, minkälaiset menee kaupaksi ja millä hinnalla noin, sais tyhjättyä sitäkin ennen synttäreitä ja joulua
 
Mä myin viimeksi palapelejä, työkaluja (muovisia), barbeja, nukkeja, barbien vaatteita, palikoita, muistipelejä jne kaikkia sellaisia mitä meidän lapset ilmoitti että saa myydä pois.
Pussitin esim noita vaatteita ja työkaluja (3-6 kpl/pussi) ja hinta oli 2-5e, kaikki meni.
 
poikia3
Mä oon ostanut legoja, pelejä, autoja, robotin, jotain pehmoja (tällöin niissä on ollut hahmo, esim. muumi tai pikkumyy), vauvaleluja aikoinaan. Ja kallein lelu on ollut robotti, joka on tuollainen puolimetrinen ja se kävelee ja puhuu, siitä oon maksanut 8 euroa. aa, parkkihallin oon ostanut myös 5 euroa, muumilaivan 10 euroa
 
iysekin muistipelejä ja pehmoleluja ja ihan vauvojen legoja ja ne meni kaikki heti, oli ilmeisesti silloin hinta kohdillaan...muistipelit 4e kpl, legopussit 10? ja 15? ja pehmoleluja koon ja kunnon mukaan 0,10?-3?..kaikki pehmolelut ei ole menneet vaikka halvalla mielestäni myynyt, mutta parin viikon päästä uuestaan tosiaan vien noita...paljonko fisher pricen little people väestä vois pyytää on kaksi paketti joissa hahmo ja vene+jtn kaloja yms ja toisessa lautta, hahmo ja kilppari ja aarrearkku...sitten on soiva auto jossa 2 hahmoa ja rattaat
 
diipa
jos myyt patterileluja laita vaikka jotkut vanhat patterit sisälle kokeilua varten, en osta sellaisia joissa ei ole patteria, koska ei voi mistään tietää että toimiiko, näitä ilman pattereita näkee valitettavan paljon.
Muuten juuri kaipaisin soivia, liikkuvia leluja vauvalle.
 
tipsu
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
Itellä kirpparipöytä parin viikon päästä ja aattelin tuota lastenhuonetta tyhjentää, minkälaiset menee kaupaksi ja millä hinnalla noin, sais tyhjättyä sitäkin ennen synttäreitä ja joulua
lelut menee todella hyvin kaupaksi, yleensähän äidit lupaa lapselle lelun kirppikseltä (tarkoitan siis sitä että monesti lapsi saa sieltä jonkun lelun mukaansa kun jaksaa kierrellä äidin kanssa) eli kaikki lelut mitä ei tarvi ite kannattaa viedä.
 

Yhteistyössä