Molemmat vanhemmat 27 v., asuttiin (ja asutaan edelleen) vuokralla kerrostalossa. Miehellä vakkarityö, mutta ala on perin pienipalkkainen, minä olen tehnyt opettajan töitä erimittaisissa pätkissä, välillä (niin kuin nyt) olen opiskellut - tukikuukaudet on käytetty.Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:Eli vanhempien iät, asumismuoto, taloudellinen tilanne yms..
Mun mies eilen sano, että lapsi ei tuu ennenku kaikki on "täydellistä" eli rivitaloasunto, vakityö yms. Minusta asia ei todellakaan mee niin. Ei se asumus sitä onnea tee vaan rakkaus <3
Juuri näin! Ainakin jonkinnäköiset työpaikat tulisi olla tai edes toisella. Ottaa päähän ihmiset jotka maksattavat lapsensa muilla.Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Molemmat vanhemmat 27 v., asuttiin (ja asutaan edelleen) vuokralla kerrostalossa. Miehellä vakkarityö, mutta ala on perin pienipalkkainen, minä olen tehnyt opettajan töitä erimittaisissa pätkissä, välillä (niin kuin nyt) olen opiskellut - tukikuukaudet on käytetty.Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:Eli vanhempien iät, asumismuoto, taloudellinen tilanne yms..
Mun mies eilen sano, että lapsi ei tuu ennenku kaikki on "täydellistä" eli rivitaloasunto, vakityö yms. Minusta asia ei todellakaan mee niin. Ei se asumus sitä onnea tee vaan rakkaus <3
Mielipiteeni on, että siinä vaiheessa kun lapsen hankkii (saa), elämän pitäisi olla siinä kunnossa (koulutus-/ammatti-/työpolitiikka), että lapsen pystyy itse elättämään, mutta kaiken ei tarvitse olla täydellistä. Lapsen hyvinvoinnin kannalta on täysin samantekevää, asutaanko omistusasunnossa vai vuokralla, omakoti- vai kerrostalossa jne.
Miehesi on fiksumpi kuin sina, vaikket tata nyt uskokaan. Lapsia kerkeaa tekemaan sittenkin kun asiat ovat jo kunnossa.Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:Eli vanhempien iät, asumismuoto, taloudellinen tilanne yms..
just toi on nykyaikuisten virhe.kaikki pitää olla täydellistä ja valmista ennen lasta ja sit ku se on näin niin ollaan niin vanhoja että sit niitä lapsia ei enää tuu. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:Eli vanhempien iät, asumismuoto, taloudellinen tilanne yms..
No onko se sitten niin kamalaa? Lapset (omat) ovat toki korvaamattomia kun ne ovat täällä luonamme, mutta kyllä ilmankin olisi elämä ollut elämisen arvoista. Erilaista, mutta ihan ok.Alkuperäinen kirjoittaja katmat:just toi on nykyaikuisten virhe.kaikki pitää olla täydellistä ja valmista ennen lasta ja sit ku se on näin niin ollaan niin vanhoja että sit niitä lapsia ei enää tuu. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:Eli vanhempien iät, asumismuoto, taloudellinen tilanne yms..
niin ja iät oli siis 25 ja 26Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:naimissa,omistusasunto (kaksio) molemmilla vakiduunit, yhdessä oltiin oltu 3v
eli ihan hyvät olosuhteet