Minkälaiset kuukautiskivut on normaaleja?!

Mua on puolivuotta vaivannut oudot vatsakivut ja ilmavaivat mitkä kulkee käsikädessä kierron kanssa... nytkin Ovulaation aikana oli munasarjassa törkeä kipu, mikä heijasti kylkeen ja jalkaan... Ja ne kivut jatkuu lievänä kuukautisiin asti, kunnes kuukautisten aikana taas pahenee. Ja kivut on enimmäkseen oikean kyljen lähettyvillä tai munasarjassa ... Ja vaikka ovulaatiota ei tapahtuisikaan, niin nuo kivut välillä tulee ja menee. Oon välillä ajatellut että tämä on jotain ärtyvän suolen ongelmaa, mutta välillä taas epäilen onko mulla jotain kystia munarajoissa :O
Pcos mulla kumminkin on, että voiko tämä olla normaalia siihen liittyvää?? Nämä kivut ei mulle kyllä ole tyypillisiä ollut ikinä, ihan uusia nyt puolenvuoden aikana... Ja joskus tuntuu että stressi pahentaa myös kipuja.
Vatsan ultraääni tehtiin jokin aika sitten eikä siinä näkynyt mitään ... Pitäiskö tässä marssia ihan gynelle, nämä kivut kyllä aiheuttaa harmaita hiuksia . Ja siis mikä ihmeellisintä, niin ilmavaivoja tämä ongelma aiheuttaa myös! (n):confused: ei ole hirveän mukava fiilis kyllä...
Että jos jollain on kokemuksia vastaavasta niin haluaisin kuulla mistä johtui tai onko löytynyt syytä.
 
Joo, eipä munasarjoista löytynyt mitään ihmeempää ... Muuta kuin pco tyyppiset munasarjat. Ei kystia tai mitään muutakaan ihmeellistä...
Edelleen inhottava olo oikealla puolella navan lähettyvillä , ei mitään suurta kipua mutta jatkuva pieni "ärsytyksen tunne" ...
 

Yhteistyössä