vieras
Jännä asenne....Tuollainen suhde näivettyy jossain vaiheessa,kunnes toinen ihastuu,pettää ja huomaa että jotain tärkeää on elämästä puuttunut.Yleensä jotain on taustalla jos seksi ei toimi tai sitä ei kaipaa.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ai että jos nainen ei halua, se on ihan ymmärrettävää, mutta jos miesKÄÄN ei halua niin pakko olla joku sairaus taustalla?Alkuperäinen kirjoittaja luulosairas:Mä en kyllä ymmärrä tämmöistä että vuosia ollaan rakastelematta. Kyllä silloin on fyysinen tai henkinen sairaus kyseessä, jos mieskään ei halua seksiä. Tai sitten masentuneisuus, hakee seksin muualta, rakkaudeton liitto tai hoitelee itsensä omin käsin onneen. Pakko olla näin!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Meillä ei ainakaan kumpikaan pahemmin seksiä kaipaa, nyt menossa viides vuosi ilman. Kyllä se on mahdollista ihan vaan nukkuakin samassa sängyssä, ja meillä ainakin on niin eri vuorokausirytmit ettei olla vuosiin menty yhtä aikaa nukkumaan. Minä menen samaan aikaan lasten kanssa, mies kukkuu valveilla yli puolenyön.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tämä tuli mieleen, kun toiselta palstalta luin avioparin olleen kaksi vuotta selibaatissa. Siis mitä? Vaikken itsekään todellakaan ole mikään seksihirmu, mulle riittää tyyliin kerran viikossa eikä aina sitäkään, mutta mies kun tahtoo useammin, niin ajattelin vaan että miten voi olla mahdollista, että samassa sängyssä nukutaan, muttei vuosikausiin harrasteta seksiä, vaikka ainakin jossain vaiheessa on lapsiakin tehty? Mihin se seksi katoaa ja eikö kumpikaan osapuoli sitä kaipaa?
Itse olen joskus seksiä kaivannut, mutta kun kauemmin aikaa menee ilman niin sitä ei vaan jaksa alkaa nähdä sellaista vaivaa. Itse en ainakaan pahemmin välitä koko seksistä, en tiedä minkä siinä pitäisi niin ihanaa olla. Ja pakko sanoa, mies on NIIN laiska, että molemmat lapset on saaneet alkunsa kertalaakista; kuka sitä nyt jaksaa monta kertaa yrittää...
Ehkä meillä sitten rakkaudeton liitto. Emme vaan halua toisiamme. Muuten arki sujuu. Jos ero joskus tulee, niin sitten tulee, ei tämä kuitenkaan mikään vuosisadan rakkaustarina ole. Enkä kyllä alkaisi uuttakaan miestä etsimään, koska seksi ei kiinnosta, ja useimmille se kuitenkin on tärkeää. Minulle ei.