NYT meillä ei ole miehen kanssa seksiä eikä kiinnosta pätkän vertaa. Eikä onnistusikaan, tarkoitus kait on että se olisi nautittavaa. Olen raskaana, ja turvonnut sieltä,höm, ja arka, ja vatsa on valtavan iso, vauva vilkas. Ja hormonit siinä mallilla että eipä kiinnosta. Lisäksi on perhekuviooon liittyen krooniset riidat menossa.
Olen iloinen että yöni saan nukuttua, jaksan aamulla esikon kanssa paremmin tai kohtuullisesti.
Exä-liitossa exän kanssa seksi jäi pois kun yhteistä taivalta oli ollut takana pari vuotta. Hän vaan lopetti yhtäkkiä. Monta vuotta vaadin selitystä, sitten hän keksi: olin aikoinaan kieltäytynyt, kun hän oli halunnut, eli minä en ollut halunnut ja hän oli tullut torjutuksi. Sen jälkeen meillä siis oli seksiä, mihin exä sanoi olleensa tyytyväinen, mutta se ei enää hänelle ollut samanalista kuin ennen tuota kertaa, jolloin olin torjunut hänet (olin masentunut työttömyydestäni, takana taas päivä kun olin kiertänyt ja soitellut ja etsinyt töitä, juuri ammattiin valmistuneena).
Joten sitten, noin reilu vuosi tuon tapauksen jälkeen, ja syytä mietittyään pari vuotta, hän tajusi että tuo hylkääminen oli niin kamala kokemus, ettei hän nyt halua.. plaaaah!
Väite oli uskomaton.
Seksuaaliterapeutti oli sitä mieltä, että totta,näin herkästi mies voi asioita kokea, niisk ja nyyh, tapu-tapu herkkää miestä.
Meillä oli hellyyttä ja läheisyyttä, mutta aivan kaikki seksuaalisuus siitä puttui eikä se sopinut minulle lainkaan, näin ihan sairata unia, olin kiukkuinen kuin mikäkin. SINNE ei saanut koskea, SIITÄ ei saanut puhua, tai mies ahdistui lisää ja asia siirtyi taas jonnekin hamaan äärettömään tulevaisuuteen..
Sama ongelma miehellä oli ollut exänsäkin kanssa.Tuolloin syynä oli se, että exä oli alkanut puhua lasten tekemisestä, ja herkkä mies oli ahdistunut niin, ettei ollut kyennyt seksiin.. joten nainen meni ja otti toisen miehen, ennen kuin lähti tästä suhteesta. Fiksu nainen.
Minä jäin uskollisesti odottamaan että mies parantuisi. noin 5 vuotta oli seksitöntä, riitaisaa suhdetta. Mies kyllä kävi sitten pettämässä ja lähti toisen syliin. Paska äijä.
Suhde oli rakkaudeton. se oli kuin äidin ja pojan suhde, läheisyys oli sellaista, missä ei saanut olla yhtään mitään seksuaalisuutta. Mies ahdistui heti. Jos vaikka illalla peiton alla minun käsi osui liian lähelle.. mies vetäytyi kuin paniikissa. Kun sanoin siitä, hän kiisti jyrkästi: en en!
Minusta tuli ns. hullu. Huusin, olin hermostunut, vihainen. Koko ajan. Mies antoi ymmärtää, että kaikki mitä koin, oli sitä että olen psykkisesti hullu.
Minusta tuli ruma.
Kun erosimme, muutuin. Mies siis nakkasi minut, epäkelvon yksilön, kun oli jo uuden muijan tavannut. Mitähän kaunista muijalle sanoi, minulle vakuutteli että voimme palata yhteen eikä eroa tarvitse välttämättä viedä loppuun ym.
Rakkaudettomuus on hyvin hyvin kuluttavaa. Se syö ihmistä, se syö naiseutta.