Minkälaiselle miehelle annat?

• Viestiketjun aloittaja Taas kysely
  • Ensimmäinen viesti
Taas kysely
Mikä tai mitkä ovat miehessä ne tärkeimmät asiat jotka saavat sinut antamaan ja mitkä taas ovat sellaisia asioita miehessä joiden takia et ainakaan anna?

( Älä vastaa että annan vain aviomiehelleni tms. - vaan noin yleisellä tasolla jos oisit vapaa ja haluaisit seksiä, niin miten sinulta saisi ja miten ei ainakaan)

"Vieras"
Siisti, saa olla hiukan enemmänkin sliipattu, varma olemukseltaan olematta siltikään täynnä itseään, rento. Sellainen jonka näkee viihtyvän omana itsenään, koska sellainen olen itsekin. Ja sanavalmis, eli tuppisuut ei kiinnosta.

öouytufr
Sellaiselle, jonka kanssa viihdyn ja tunnelma on rento ja hauska.

Erityis kiksejä saan erilaisista miehisistä piirteistä, kuten iso koko, tummat piirteet, karvaisuus jne. Mutta mikään näistä ei ole SE juttu, johon isken silmäni. SE on varmaan saman tasoinen karisma itseni kanssa, sekä älykkyys.

Jos mies vilauttaa itsestään sängyssä sekä kunnioittavan että eläimellisen puolensa, niin saatanpas haluta seuraavankin kerran. Koukkuun jään niihin, jotka ymmärtävät mitä ''erotiikka'' tarkoittaa. (Ja ei, se ei tarkoita ikuisuuden pituisia, teennäisiä esileikkejä, tai jotain mautonta mukasensuellia p*skaa.)

EN lähde mukaan jos emme kohtaa älyllisellä tasolla, mies ei esittele itsestään yhtään asiaa jota voisin hänessä kunnioittaa (ei tarvitse olla isoja, mutta pelkkä päihdeongelma ja ammattitaidottomuus ei pitkälle riitä), käyttäytyy ylimielisesti, heittää tyhmiä iskurepliikkejä, small-talkkaa pelkästään luettelemalla minulle irrationaalisia faktoja esim. populäärikulttuurista, ja näin ollen on luovinaan itsestään illuusiota fiksuna tyyppina, vaikka oikeastaan nuo kävelevät tietosanakirjat huokuvat sosiaalista epävarmuutta, tai jos mies ei ole minusta niinkään kiinnostunut, että saisin kerrottua nimeni lisäksi juurikaan muuta. Kömpelö pelimies on myös paha, tuo ilmestys joka kuvittelee saavansa jos löpisee jotain sokerista mun korvaan vaikka tutustuttiin vartti sitten.

Lyhyesti: Hauskaa ja rentoa - miksei, tylsää ja vaivaannuttavaa: ei.

"eee"
Mies, jonka seurassa on hauskaa ja hyvä olla, sekä tietysti jonka kanssa ilmassa on seksuaalista jännitettä - kaverikiva ei riitä. Huumorintajuinen, huomioonottava, tunneälyä ja tilannetajua. Mielellään toki hyvännäköinen ja hyväkroppainenkin. ;)

Venakko Milanna
no en anna kelle, ilman että tiedän että tästä tulee jotain eli tulevaisuus kyseisen miehen kanssa... ei mua niin paljon tää asia kiinnosta että olisin antanut tai harrastanut yhden illan jutun

Yhteistyössä